Ting man ikke skal gjøre, ting man vil gjøre etc

Har fått avsmak på alt jeg ikke bør spise eller drikke -kanskje bortsett fra lysten på salami i ny og ne, men ellers går ting veldig av seg selv! Gleder meg mer til at jeg klarer å nyte favorittmaten igjen :smiley-ashamed004

Spekemat er det jeg savner mest Og å ta badstue (litt usikker på hvor godt dokumentert det er at man ikke bør gjøre det, men det står hvertfall på nhi.no, så da tør jeg ikke)
Badstue sa JM at det var ok sålenge jeg ikke satt og kokte der inne (alltså korte økter bør gå fint), så tok badstue senest på lørdagen (gravid uke 22) :)

Savner å kunne putte noe i munnen uten å måtte tenke to ganger på om det er innafor :bag: også gleder jeg meg til barsel og hvor utrolig godt maten plutselig smaker der:joyful:

Har vært på jobbreise i Portugal denne uken, og en ting jeg virkelig savnet var å kunne ta et glass vin til maten! Ellers så synes jeg også at det var litt stress generelt med mat, savner å kunne spise hva jeg vil uten å tenke meg om. Gleder meg så veldig til den første brødskiven med salami og brie etter fødsel! Det var det første jeg spiste når jeg kom hjem etter forrige fødsel og den brødskiven var så utrolig god :joyful:

En ting som man IKKE burde gjøre som gravid, er å kjøre tuc tuc i Lisboa, det er bratte bakker og skikkelig humpete vei pga brostein, trodde jeg skulle dø av kvalme :laughing001

Savner å klare å spise maten jeg vanligvis liker.
Savner å spise salami, og å drikke vin, og ikke minst energi-drikk.
Savner tanken på å drikke kaffe og, men det frister ikke lenger, så det går egentlig bra. =)

Åh, det er jo så mangt! Savner snus, ubegrenset med koffein, alt av oster, lakris, salami, roastbiffbaguette, (var også i storby forrige helg, savnet rødvin!!!)

Savner ingenting faktisk :p

Nå savner jeg joggeturene mine av alle ting. Men det klarer jeg rett og slett ikke for øyeblikket :bag:

Jeg savner ikke alkohol, men det sosiale med alkohol om det gir mening. Nå er vi veldig mye på alkoholiserte tilstelninger grunnet kjæresten sin jobb. Og jeg har null problem med å ikke drikke, men er så kjedelig å være med når alle drikker og kun jeg er edru. Blir til at jeg ikke gidder å være med. Er jo kjempeteit og vet jeg er like velkommen selv om jeg ikke drikker. Er bare så irriterende med folk som drikker når jeg ikke drikker selv :laughing002 så føler jeg er mye mer alene enn normalt fordi jeg selv velger bort å bli med på ting. Er jo helt dust. Og det er jo mange år til jeg kommer til å bli med på slike ting i særlig grad uansett. Er jo ikke steder å ta med små barn.

Back
Topp