Ting man ikke sier til gravide

Da jeg gikk gravid mdd førstemann spurte mannen til en venninne av meg om når jeg forventet å få mensen tilbake etter fødselen:-/. Ikke akkurat det jeg følte for å diskutere med akkurat han (ikke så mange i vennegjengen så er så veldig begeistret for han, han vrir alt over til å bli sexuelt og påstår han er veldig fleksibel og vil gjerne ha med flere hjem i sengen sammen med dem, om han mener det eller sier det på spøk er ikke godt å si da han sier det på en måte som det virker som han spøker litt men allikevel men en alvorlig undertone som får det til å fremstår at han mener alvor også)
 
Da jeg gikk gravid mdd førstemann spurte mannen til en venninne av meg om når jeg forventet å få mensen tilbake etter fødselen:-/. Ikke akkurat det jeg følte for å diskutere med akkurat han (ikke så mange i vennegjengen så er så veldig begeistret for han, han vrir alt over til å bli sexuelt og påstår han er veldig fleksibel og vil gjerne ha med flere hjem i sengen sammen med dem, om han mener det eller sier det på spøk er ikke godt å si da han sier det på en måte som det virker som han spøker litt men allikevel men en alvorlig undertone som får det til å fremstår at han mener alvor også)
Haha, what? For en ting å spørre om.. han en kompis som også er litt sånn. Veldig rett fram og ikkeno filter når det gjelder å spørre om private ting. Han pleier å få mer utfyllende svar enn han regner med, haha :D
 
"Bekkenløsning ja, da er det viktig at du går mye på tur!"
Neeei, det hjelper absolutt ikke for bekkenløsning, Ihvertfall ikke på meg!:dead:
 
"Bekkenløsning ja, da er det viktig at du går mye på tur!"
Neeei, det hjelper absolutt ikke for bekkenløsning, Ihvertfall ikke på meg!:dead:
Her presisterte fastlegen min å si noe tilsvarende. Nopenope, tur eller trening er desverre ikke alltid så lurt.
 
Irriterer meg over dem som kommenterer at ja nå får du håpe det blir en jente siden du har gutt fra før, du må vel ønske deg en jente nå så du får en av hver. Får en gutt til og kunne ikke brydd meg mindre om hva det blir.

Kjenner meg litt igjen der! Bare at aaaalllee må kommentere at det må bli gøy med gutt nå ettersom vi har 2 jenter fra før!!!! Hadde vært like glad for ei jente til! Føler jeg må forsvare jentene mine!!! Menes nok ikke noe med det, er bare litt mer nærtagende på akkurat det kanskje??? Hi-hi-hi!!!
 
Haha, what? For en ting å spørre om.. han en kompis som også er litt sånn. Veldig rett fram og ikkeno filter når det gjelder å spørre om private ting. Han pleier å få mer utfyllende svar enn han regner med, haha :D
Ikke noe filter på han er fyren heller :). Og ikke typen jeg går inn på akkurat slike emner om:)
 
"Bekkenløsning ja, da er det viktig at du går mye på tur!"
Neeei, det hjelper absolutt ikke for bekkenløsning, Ihvertfall ikke på meg!:dead:
Haha ja, fysioterapeuten min ba meg gå tur hver dag, men hvertfall annenhver dag! Ehh, det blir så mye værre av å gå tur, så for meg synes jeg det bare er latterlig å be meg om å gå så mye :p haha
 
"Du burde begynne å trene, svømming f.eks" - nei takk, liker ikke å svømme, og har absolutt ikke overskudd til annet enn 100% jobb og huslige ting. Sikkert ekstra nærtakende, men når folk prøver å gi meg dårlig samvittighet for trening blir jeg sur

"Det der kan vel ikke du gjøre, du er jo gravid" - går på det samme som over, det må vel jeg selv få avgjøre, for min del varierer det jeg kan gjøre og ikke fra dag til dag...
 
Mamma har sagt ved to anledninger allerede at det kan jo hende vi skal ha en til ...

Dette er min første. Mannen har en fra før, og vil ikke ha flere. Jeg er ikke sikker.

Blir litt oppgitt av sånne kommentarer, det virker så tydelig at hun forventer at jeg får flere. Og det er alt for tidlig å uttale seg om det nå, synes jeg!

Eller så er det jeg som overreagerer. For hun har vel sagt det i situasjoner som gjelder utstyr og sånt, at det er kjekt å ha i tilfelle vi skal ha en til.
 
"Var det PLANLAGT? Åh, nå ble jeg letta!"

Hva om det ikke var det da? Hallo????

Eller "Hva ville dere gjort hvis ungen har samme funksjonshemming som deg, da?"
Øhh, få ungen og oppdra den? HVA ELLERS????

:p
 
Da jeg gikk gravid mdd førstemann spurte mannen til en venninne av meg om når jeg forventet å få mensen tilbake etter fødselen:-/. Ikke akkurat det jeg følte for å diskutere med akkurat han (ikke så mange i vennegjengen så er så veldig begeistret for han, han vrir alt over til å bli sexuelt og påstår han er veldig fleksibel og vil gjerne ha med flere hjem i sengen sammen med dem, om han mener det eller sier det på spøk er ikke godt å si da han sier det på en måte som det virker som han spøker litt men allikevel men en alvorlig undertone som får det til å fremstår at han mener alvor også)


Er det virkelig mulig:eek:
 
Har ei datter som forsvarer mammaen sin om dagen:p hun har vært sur på ei som har sang som hun går på.Hun sa "så tjukk mamma er blitt,har hu spist mye i påsken ,med latter å fjas"
Nei ropte 4 åringen hun har jente baby i magen tenk:p❤️ Sååå god❤️ Man får veie sine ord,for barn vet ofte hva som er feil iallefall:)
 
Back
Topp