Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Ihne
ORIGINAL: Glad70
Uff, ja, sånt blir det fort penger av.[&:]
Husker ikke hvor mye vi brukte på elektriker her, men tror faktisk ikke det var fullt så mye. Nå gjenstår det bittelitt arbeider også da, i forhold til det vi hentet inn pris på, men de største jobbene er gjort (ombygging i sikringsskap, endel nye kurser til kjøkken og kjeller, nytt opplegg til kjøkken og bad).
Og etter å ha svidd av så mye på elektriker, så skal dere fyre med ved![8D]
Vi bytta sikringskap i det forrige huset, fra sånn skru sikringer til automatsikringer, kostet oss ca 15 000 (og det er kun materialene til skapet)[8D][:D]
ORIGINAL: Ihne
Fy flate[:-][:-][:-][:-] Er det SÅ dyrt[&:][&:][&:][&:][&:][&:]
Glad vi kjenner en elektriker, 2 malere, rørlegger, blikkenslager, snekker og siste men ikke minst sambo som kan grave[8D][:D]
Hadde el-sjekk her, og hadde en del som måtte fikses opp i[8|] (kun småtteri), alt "fikses" kostet oss 600kr. For ca 2t arbeid.[:)]
ORIGINAL: Snuppe*mor
Dyrt med håndverker ja[&:]
Det er i slike tilfeller at min venninnegjeng forbanner oss over at vi kun har funnet it- og finansmenn - de mannfolka kan jo ikke bruker til noe nyttig i huset[8D] I neste liv skal vi se etter elektrikkere, rørleggere, snekkere og andre nevenyttige karer[:D]
Det er i slike tilfeller at min venninnegjeng forbanner oss over at vi kun har funnet it- og finansmenn - de mannfolka kan jo ikke bruker til noe nyttig i huset[8D] I neste liv skal vi se etter elektrikkere, rørleggere, snekkere og andre nevenyttige karer[:D]
ORIGINAL: camika
Det hjelper nok ikke så mye. Det er jo en kjent sak at de prioriterer sitt eget hus helt til sist.
Hilsen ei som sitter i et hus der halvparten av vinduene er punktert, og mannen lever av å lage vinduer[;)]