Ting i senga...

Lisee

Elsker forumet
Hehe, drog i gang med ei skikkelig se og hør overskrift her nå. [:D][:D]
Dette er nemlig kjedligere enn overskrifta skulle tilsi *knis*
Det jeg lurer på er om dere har andre ting enn dyne/pute i senga til barna deres?
Fra Eskil var liten, rulla vi et pledd sammen og la ved siden av hodet hans. Det har han hele tiden brukt til å roe seg ned med. Når han skal sove, legger han seg liksom litt oppå det pleddet. Men nå har han begynt å dra det opp og legge det foran ansiktet sitt... Bør jeg fjerne det da tro??? hmmmm. Er liksom litt redd for at han skal bli sovende med det i fjeset lenge.

jonas liker å snu seg rundt å legge hele puten eller dynen over hodet han[8D][&:] 

noah har pappa'n å mamma'n sin i senga han...![:D]
løfter han oppi sin egen seng når vi legger oss da, men blir der i tåppen 4 timer så er det vår seng igjenn...(litt svak for at han grynter litt..)

Vi har byttet fra 100x80dyne til vogndyne, da hun la dynen over hode og ikke fikk den bort igjen, hun ble helt hysterisk, men hun har 3 kosebamser (...) 2 av disse har hun hatt siden fødselen og hun snakker med dem og slenger dem rundt (får sove ca 30 min lengere om morgenen pga disse..)

Ikke kosedyr men koseklut i senga til Markus.
Han har også ei slik dra ut spilledåse (med lav lyd) i sengen.

Vegar har 2 koseklutbamser og en vanlig bamse, puten og dynen sin, og noen smokker[:)]

Talina har en liten plysj-kanin i senga som hun koser med og kikker på når hun legger seg.[:D]
Ellers har hun selvfølgelig dyne og pute.[:)]
Dyna sitter fast med sånne dyneklyper, så den får hun ikke over hodet, så sant hun ikke snur seg opp ned i senga. Men dyna sparker hun stort sett av seg også så...
Puta gnir hun i ansiktet når hun skal sove...skikkelig koser den altså[;)]

Ellers ligger det et par leker helt nede i fotenden som jeg gir henne hvis hun våkner på morgenen og ikke vil sove...så får i hvert fall "ho mor" slappe av litt lenger mens hun leker[;)]

Thea har bamser! Hun sparker som regel av seg dyna hun da....
Men liker til tider å ligge helt intil meg, eller ha hånda mi i ansiktet!!

De er rare disse små!! hihi.... de vet hvordan de vil ha det ihvertfall!!!

Back
Topp