Ting i baksetet

LeneChr

Forumet er livet
Når dere kjører bil med de små i baksetet. Har dere ting ved siden av de da?
Jeg legger aldri ting, matvarer etc. ved siden av setet hennes i tilfelle man må bråbremse, kolliderer e.l.
(Eneste som ligger der er jakker o.l.)

Er det bare jeg som tenker sånn?

Jeg har aldri tenkt på det, men nå kommer jeg jo til å gjøre det [&:][>:][:D] Vi har kjørt nord og sør og øst med baksetet fullt av ting. Mest klær da..

Bagasjerommet vårt blir nemlig veldig fort fullt av vogn og bagasje [8|][:D]

Leste et sted at en liten stresskoffert fykende bakfra ved en kollisjon tilsvarer 10 tonn ved en kollisjon i 40 km/t. [&:][&:] Så jeg passer alltid på at det ikke ligger noe som kan komme fykende.

Usj da, papaya. Det var ikke meningen[&:][:)]

Ja, vi har også nett bak. Så kommer det ikke ting flyvende bakfra.

Uff bilen min er så rotette [&o]
Etter jeg ble gravid orker jeg nesten ikke gjøre noe
*dårlig samvittighet*

Men du har helt rett, jeg skal rydde bilen i dag for tenk hvis man kræsjer!!!

tenkte litt feil ser jeg nå, du spurte jo om ved siden av, ikke bak. Har litt ting ved siden av ham, men stabler ikke høyere enn hva sittedelen på bilstolen er. Tenker at da skal det litt til for at tingene flyr opp til ham.

ORIGINAL: kiki82

tenkte litt feil ser jeg nå, du spurte jo om ved siden av, ikke bak. Har litt ting ved siden av ham, men stabler ikke høyere enn hva sittedelen på bilstolen er. Tenker at da skal det litt til for at tingene flyr opp til ham.

Ja, sånn er det her også! [:D]
Og for å ha det sagt, så har vi jo ikke ting over setet i bagasjerommet, vi har sånn ting til å dra over bagasjen der. [:)]
Vi setter gjerne en pose matvarer på gulvet bak førersetet om det er det eneste vi har handla.

Bare sånne lette ting har vi ved siden av, stelleveske og jakker mm...

Noen ganger en matpose bak førersetet fordi Looney er lat og ikke gidder åpne bagasjen[:)]

ORIGINAL: papayamammaen

Jeg har aldri tenkt på det, men nå kommer jeg jo til å gjøre det [&:][>:][:D] Vi har kjørt nord og sør og øst med baksetet fullt av ting. Mest klær da..

ORIGINAL: kiki82

Ja, sånn er det her også! [:D]
Og for å ha det sagt, så har vi jo ikke ting over setet i bagasjerommet, vi har sånn ting til å dra over bagasjen der. [:)]
Vi setter gjerne en pose matvarer på gulvet bak førersetet om det er det eneste vi har handla.

Sign..men kommer og definitivt til å tenke sånn nå.
Jeg som trodde jeg hadde tenkt på alt[&:]

Har kanskje en jakke eller luen hennes. Og en leke. Varene legger jeg alltid i bagasjerommet.

ORIGINAL: okt.mamma!!

Har kanskje en jakke eller luen hennes. Og en leke. Varene legger jeg alltid i bagasjerommet.

Sånn er det her og.... men har ikke tenkt over hvorfor det er sånn [;)] Bare en vane å pakke varene i bagasjerommet [:D]

ORIGINAL: Looney

Bare sånne lette ting har vi ved siden av, stelleveske og jakker mm...

Noen ganger en matpose bak førersetet fordi Looney er lat og ikke gidder åpne bagasjen[:)]

Sign! McBaby orker heller ikke alltid å åpne bagasjerommet. [;)]
Men posen står i gulvet da. 

Back
Topp