Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: kiki82
tenkte litt feil ser jeg nå, du spurte jo om ved siden av, ikke bak. Har litt ting ved siden av ham, men stabler ikke høyere enn hva sittedelen på bilstolen er. Tenker at da skal det litt til for at tingene flyr opp til ham.
ORIGINAL: papayamammaen
Jeg har aldri tenkt på det, men nå kommer jeg jo til å gjøre det [&:][>:][:D] Vi har kjørt nord og sør og øst med baksetet fullt av ting. Mest klær da..
Bagasjerommet vårt blir nemlig veldig fort fullt av vogn og bagasje [8|][:D]
ORIGINAL: kiki82
tenkte litt feil ser jeg nå, du spurte jo om ved siden av, ikke bak. Har litt ting ved siden av ham, men stabler ikke høyere enn hva sittedelen på bilstolen er. Tenker at da skal det litt til for at tingene flyr opp til ham.
Ja, sånn er det her også! [:D]
Og for å ha det sagt, så har vi jo ikke ting over setet i bagasjerommet, vi har sånn ting til å dra over bagasjen der. [:)]
Vi setter gjerne en pose matvarer på gulvet bak førersetet om det er det eneste vi har handla.
Jeg har aldri tenkt på det, men nå kommer jeg jo til å gjøre det [&:][>:][:D] Vi har kjørt nord og sør og øst med baksetet fullt av ting. Mest klær da..
Bagasjerommet vårt blir nemlig veldig fort fullt av vogn og bagasje [8|][:D]
ORIGINAL: Looney
Bare sånne lette ting har vi ved siden av, stelleveske og jakker mm...
Noen ganger en matpose bak førersetet fordi Looney er lat og ikke gidder åpne bagasjen[:)]