Ting "faller" på plass :)

Mailykke2

Forelsket i forumet
Nå begynner innkjøpene å komme på løpende bånd :D

I huset er det kommet:
-Vogn
-Bilstol
-En fantastisk stelleveske
-Seng
- Stellebord
-To dyner
-Vugge
-Brystpumpe
-6 flasker
- 3 sengesett til vogn, 1 til stor dyne
- Noe tøy, litt ulike mengder i de ulike str
-2 amme bher (en god en en utrolig "ekkel")
-Noen sutter
- 1 pk med alle str i flaskesmokker
-Suglesmekker

Har bestilt en superin LILLA sengekant, guri så glad jeg ble når jeg fant den :D
Lekegrind, stellematte, vippestol og ammepute kommer om ikke lenge :)

Begynner vel å ha en god del av det man trenger da? :)
oi, dette ble langt :P

Høres ut som du har det meste da ja
Tror jeg skal ha det jeg også nå. Var en tur på sparkjøp før helga og hamstret nye vaskekluter og flanelskluter/gaskluter, pluss ammeinnlegg i ull. Nå er det bare babycall som står igjen her

Herlighet, jeg blir helt imponert! Jeg føler jeg har null kontroll denne gangen! Men jeg har begynt og gå gjennom babyklærne etter storebror...og vogn, seng, stellebord og babycall er jo i boks fra storebror...ikke mye nytt her i gården, nei..
Jeg har en plan om å kjøpe en ny ammepute for den jeg hadde med storebror var jeg ikke fornøyd med! Skal legge litt mer penger i den denne gangen og håper den vil være til stor hjelp.

Jeg blir nesten imponert selv, er jo første baby så vet jo igrunn ikke hva man trenger og hvor mye man trenger :P
Men ser det enda er en del småting som mangler - håndkle, temperaturmåler og babycall blandt annet :P

Det er jo sånne småting som du kommer på etterhvert :) Du har jo forhåpentligvis litt tid enda :)

Så bra, deilig med den følelsen at man er i ferd med å komme i mål! :-)

Heleneholt skrev:
Nå begynner innkjøpene å komme på løpende bånd :D

I huset er det kommet:
-Vogn
-Bilstol
-En fantastisk stelleveske
-Seng
- Stellebord
-To dyner
-Vugge
-Brystpumpe
-6 flasker
- 3 sengesett til vogn, 1 til stor dyne
- Noe tøy, litt ulike mengder i de ulike str
-2 amme bher (en god en en utrolig "ekkel")
-Noen sutter
- 1 pk med alle str i flaskesmokker
-Suglesmekker

Har bestilt en superin LILLA sengekant, guri så glad jeg ble når jeg fant den :D
Lekegrind, stellematte, vippestol og ammepute kommer om ikke lenge :)

Begynner vel å ha en god del av det man trenger da? :)
oi, dette ble langt :P

oi, du er klar du nå ;) hehe 

men har du bilde av sengekanten? evt. navnet så jeg kan google den?

oi, imponerende ja! Dette er nr for oss så føler meg veeeeeldig slack.. Mannen spurte her om dagen om det kanskje var noe vi burde kjøpe inn, hehe. Har tenkt å se gjennom tinga etter snuppa i påsken, mye man ikke trenger de første ukene uansett, men veldig greit å ha det på plass da!

Ikke glem bleier og noe å tørke stumpen med da :) hehe, jeg kan anbefale Mesoft engangskluter som fåes kjøpt på apotek. Gode og myke og du trenger bare litt lunkent vann på. Temp + slike engangskydd til tempen anbefaler jeg også, greit å ha for hånd for å sjekke om det er noe feber på gang, og vi brukte den faktisk til å måle badevannet i starten og, vi hadde det litt for varmt fant vi ut ;)

Chocolate girl skrev:
oi, imponerende ja! Dette er nr for oss så føler meg veeeeeldig slack.. Mannen spurte her om dagen om det kanskje var noe vi burde kjøpe inn, hehe. Har tenkt å se gjennom tinga etter snuppa i påsken, mye man ikke trenger de første ukene uansett, men veldig greit å ha det på plass da!

Ikke glem bleier og noe å tørke stumpen med da :) hehe, jeg kan anbefale Mesoft engangskluter som fåes kjøpt på apotek. Gode og myke og du trenger bare litt lunkent vann på. Temp + slike engangskydd til tempen anbefaler jeg også, greit å ha for hånd for å sjekke om det er noe feber på gang, og vi brukte den faktisk til å måle badevannet i starten og, vi hadde det litt for varmt fant vi ut ;)

Jeg har to 12pk med små myke kluter til stump, og avent temp.måler er bestilt i form av sutt og vanlig termometer :) 
Det jeg så nå når jeg gikk gjennom tøyet og jeg mangler MASSE! :P 

Back
Topp