Ting en IKKE sier...

FirstTimer☺️

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sommerfuglene
...til gravide: Oi! Sånn så jeg ut rett før jeg føda! :o
Fikk den kommentaren i går og jeg er nå 26+1. Har vokst bittelitt siden dette bildet :(
ImageUploadedByBV Forum1462611218.677925.jpg

Da hadde jeg slått tilbake "oja, kjedelig å ikke få en god kulemage da" for du er perfekt til svangerskaps lengden nå! Hater at folk tror at alle gravide kvinner er like, jeg personlig hadde ikke gått rundt å "skrytet" at jeg ikke hadde større mage i uke 40... folk altså! Du går jo inn i vokseperioden nå, fra uke 26/27-32 er veldig aktiv vokseperiode..☺ håper du skjønte at jeg syntes du er perfekt nå og at det er hu som skal være flau :p

Som en kollega sa til meg denne uka:
"Magen din ser ikke ut som en gravidmage. Den er liksom så bred og langt nede... De fleste hadde IKKE våget å spørre om du er gravid liksom, og tror få tror du er det..."

Nå er jeg i uke 24, og sånn så jeg ut i uke 22 liksom ;)
Tror de bare at jeg har blitt skikkelig feit midt på magen, liksom??? :(

image.jpeg

...til gravide: Oi! Sånn så jeg ut rett før jeg føda! :o
Fikk den kommentaren i går og jeg er nå 26+1. Har vokst bittelitt siden dette bildet :(
Vis vedlegget 176067

Akkurat samme kommentaren fikk jeg for flere uker siden, rett etter jeg hadde fått bittelitt mage. Kan ikke folk bare fortelle oss hvor fine vi er i stedet. Eller bare holde munn. Jeg er i alle fall ofte såpass ukomfortabel i egen kropp at jeg trenger ikke at folk skal si at jeg er så "uvanlig". Trenger positive kommentarer :)

"Magen din ser ikke ut som en gravidmage. Den er liksom så bred og langt nede... De fleste hadde IKKE våget å spørre om du er gravid liksom, og tror få tror du er det..."

Vis vedlegget 176080

Du ser jo kjempeflott ut! Fine magen ❤️

Si noe positivt eller ikke si noe i det hele tatt - det er i alle fall sånn jeg kunne ønske at folk tenkte.

Vis vedlegget 176080
Du er knallfin og nydelig mage ❤️
Hvor har du forresten kjøpt den skjønne toppen #VilHa

Du ser helt fantastisk ut!! Vi er alle forskjellige og bærer babyene våre på forskjellige måter. Surt for henne at ho ikke fikk gleden av å gå rundt med en nydelig babybump som deg!
Hvorfor er det greit å kommentere andres kropper når de er gravide?! De hadde aldri gjort det ellers, men fordi vi er gravide så skal vi liksom tåle det? Helt bak mål..

Fantastiske flotte mager
Du ser jo kjempeflott ut! Fine magen ❤️

Si noe positivt eller ikke si noe i det hele tatt - det er i alle fall sånn jeg kunne ønske at folk tenkte.

Takk! :) Enig i det at man heller kan la være å si noe om man ikke har noe positivt å si! :)

Du er knallfin og nydelig mage ❤️
Hvor har du forresten kjøpt den skjønne toppen #VilHa

Takk! :) Synes selv at magen min ser gravid ut, og neste person som sier den ikke gjør det skal få lov å kjenne. Kanskje det kommer et sidespark fra lillegutt ;)

Genseren er faktisk ikke mammagenser. Kjøpte den på H&M i fjor sommer, og den var egentlig litt stor da. Nå passer den helt perfekt og er veldig lett og luftig! :)

...til gravide: Oi! Sånn så jeg ut rett før jeg føda! :eek:
Vis vedlegget 176067
Kjempefin mage! :D
Folk sier det rareste... Ikke godt å si hva merkelige kommentarer bunner i, men merker selv at jeg er ømfintlig for tullprat om magen. Kroppen er full av hormoner og man skal venne seg til alt som skjer. Da er det unødvendig at alle skal mene så mye tåpelig :(

Vær stolt av magen du har! Jeg traff ei som har termin neste fredag, og var mindre enn meg, heldigvis er vi alle forskjellige :D jeg har akkurat selv begynt å kle min mage frem, er på samme str som du :) nyt mage og tiden som kommer :D

Vis vedlegget 176080
WHAT? Sorry, men en ser jo at du er gravid da!? :o Synes du er fin, jeg! :)

Kjempefin mage! :D
Folk sier det rareste... Ikke godt å si hva merkelige kommentarer bunner i, men merker selv at jeg er ømfintlig for tullprat om magen. Kroppen er full av hormoner og man skal venne seg til alt som skjer. Da er det unødvendig at alle skal mene så mye tåpelig :(
Enig!

Jeg fikk høre at jeg var mye større enn alle andre som var like langt eller lengre på vei enn meg av ei. Er 24+3 på bildet, og føler meg ganske innenfor normalen.. ImageUploadedByBV Forum1462647448.078627.jpg

Takk! :) Synes selv at magen min ser gravid ut, og neste person som sier den ikke gjør det skal få lov å kjenne. Kanskje det kommer et sidespark fra lillegutt ;)

Genseren er faktisk ikke mammagenser. Kjøpte den på H&M i fjor sommer, og den var egentlig litt stor da. Nå passer den helt perfekt og er veldig lett og luftig! :)
Folk skal passe sine egne saker! Magen er superfin ❤️

Back
Topp