Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

...til gravide: Oi! Sånn så jeg ut rett før jeg føda!![]()
Fikk den kommentaren i går og jeg er nå 26+1. Har vokst bittelitt siden dette bildet
Vis vedlegget 176067
Som en kollega sa til meg denne uka:
"Magen din ser ikke ut som en gravidmage. Den er liksom så bred og langt nede... De fleste hadde IKKE våget å spørre om du er gravid liksom, og tror få tror du er det..."
Nå er jeg i uke 24, og sånn så jeg ut i uke 22 liksom
Tror de bare at jeg har blitt skikkelig feit midt på magen, liksom???
Vis vedlegget 176080
Hva hadde dette mennesket sagt til meg mon tro...til gravide: Oi! Sånn så jeg ut rett før jeg føda!![]()
Fikk den kommentaren i går og jeg er nå 26+1. Har vokst bittelitt siden dette bildet
Vis vedlegget 176067

Du er knallfin og nydelig mageSom en kollega sa til meg denne uka:
"Magen din ser ikke ut som en gravidmage. Den er liksom så bred og langt nede... De fleste hadde IKKE våget å spørre om du er gravid liksom, og tror få tror du er det..."
Vis vedlegget 176080
Du ser jo kjempeflott ut! Fine magen
Si noe positivt eller ikke si noe i det hele tatt - det er i alle fall sånn jeg kunne ønske at folk tenkte.
Du er knallfin og nydelig mage
Hvor har du forresten kjøpt den skjønne toppen #VilHa
Kjempefin mage!...til gravide: Oi! Sånn så jeg ut rett før jeg føda!
Vis vedlegget 176067
Jeg fikk samme kommentarer for noen uker siden...til gravide: Oi! Sånn så jeg ut rett før jeg føda!
Vis vedlegget 176067
btw nydelig mage 

WHAT? Sorry, men en ser jo at du er gravid da!?Som en kollega sa til meg denne uka:
Vis vedlegget 176080
Enig!Kjempefin mage!
Folk sier det rareste... Ikke godt å si hva merkelige kommentarer bunner i, men merker selv at jeg er ømfintlig for tullprat om magen. Kroppen er full av hormoner og man skal venne seg til alt som skjer. Da er det unødvendig at alle skal mene så mye tåpelig![]()
Folk skal passe sine egne saker! Magen er superfinTakk!Synes selv at magen min ser gravid ut, og neste person som sier den ikke gjør det skal få lov å kjenne. Kanskje det kommer et sidespark fra lillegutt
Genseren er faktisk ikke mammagenser. Kjøpte den på H&M i fjor sommer, og den var egentlig litt stor da. Nå passer den helt perfekt og er veldig lett og luftig!![]()
Whaaaat? Du er ikke stor i det hele tatt, men innenfor normalen med en knallfin mageJeg fikk høre at jeg var mye større enn alle andre som var like langt eller lengre på vei enn meg av ei. Er 24+3 på bildet, og føler meg ganske innenfor normalen.. Vis vedlegget 176173