ting du irriterer deg over

3nydeligesmå

Forumet er livet
fortell meg noen ting som du lett irriterer deg over..

jeg kommer på et par ting:

folk som juger i f.eks en annonse om hva et produkt har kostet. f.eks hvis en ting koster 5000 ny, sier de at den kostet 10 000 ny. og ber da om si 5000 for produktet. og skryter med halv pris

irriterer meg også over å se noen røyke med barnet i samme rom, da kjenner jeg det liksom bobler å koker litt inni meg.

ORIGINAL: Mamman til Emil

Folk som ikke kan kjøre bil![:@][:@]
Heeelt feil i rundkjøringa, kjører 20 km/t UNDER fartsgrensa, blinker ikke, ujevn fart osv osv.. Det BOBLER inni meg når jeg møter på sånne[:@][:@]

Sign!!

Jeg takler ikke folk som ikke kan holde farten [:@]

Storebror lærer desverre litt stygge ord av meg ute i trafikken [:-]

Og jeg HATER syklister ute i veien [:@][:'(]

[:D]

Naboen som kapper ved(m/kappsag på traktoren i innkjørselen...). Han synes tydeligvis at det passer best fredag og lørdag kveld + søndag morgen. Holder gjerne på 18-22 og begynner også ved 8-tiden om morgenen.
Ble skikkelig irritert og gikk bort og pratet med ham, men nei, hjalp ikke. Blir ikke mindre irritert for hver gang han starter opp.

folk som hele tida har vondt en plass eller er trøtt og sliten heele tida og sitter å beser høylytt over det konstant! det irriterer meg, det.... jeg kan også være sliten, men jeg sitter da ikke på skolen for eksempel og bærer meg over det![:@]

Folk som lyver.. Spesielt de som er mer en bekjent. [&o]

ORIGINAL: lykkelita*

folk som hele tida har vondt en plass eller er trøtt og sliten heele tida og sitter å beser høylytt over det konstant! det irriterer meg, det.... jeg kan også være sliten, men jeg sitter da ikke på skolen for eksempel og bærer meg over det![:@]

sign

• Løgn og svik
  • Folk som syter over vekten sin, men sitter å spiser masse junkfood og sier at de kan ikke fordra trening. (da lar du bare vær å syte over kroppen).
  • Bekkenløsning
  • Trangsynte mennesker (spes muslimske menn som tror jeg er hore pga er ute en lørdagskveld med venniner.)[:@]

Og trangsynte mennesker som tror at fordi jeg har mann og barn så kommer jeg ikke til å bli noe annet enn "husmor" resten av livet. Og setningen; "Så synd at du fikk unge.. du som var så smart og flink på skolen"
  • Baksnakking (en ting er når personen er klar over andres menning. Men dobbeltfjes er så teit og falsk.. spyr av det[:'(]) 

-folk som tror at de alltid har rett, og som det ikke hjelper å si imot..
-folk som mener at det gjør ingenting å ha fest mens barna er hjemme
-folk som røyker i samme rom som barn og gravide
-folk som tror de er viktigere enn andre
-Når sokker og småting detter ned fra klestativet når jeg henger opp klær
-Når pc lader seg ut, og jeg må reise meg for å finne laderen[8D]

Mye- men spesielt treige folk, som ikke kommer når de skal, som alltid avlyser avtaler i siste liten, eller aldri kan ta intiativ til noe selv..[&:]

iriterer meg over ein teit ting eg då...

irriterer meg at folk ikkje veit forskjellen på buffè og koldtbord...[:@][:@][:@][:@]

-Folk som kjører supersakte, altså under farts grensen.
-Når det er lang kø i i kassa på butikken og folk bare står og prater og ikke tar neste i køen.
-Slue mennesker.

-Folk som røyker i nærheten av barn.
-Alle de som ikke kan kjøre bil, -da særlig i rundkjøringer.
-Folk som maser på meg.
-Besserwissere.
-Når noen roter i mitt hjem.
-Folk som ikke holder avtaler.
-Uærlighet.

Og det er ikke så mye gitt MEN folk som kremter HELE tida...SJALUSI og folk på bv som svarer i tråder hvor emne ikke er endel av svaret i det hele tatt[:D]

oiiii det er mye faktisk

- Å bli forbigått (spes i jobb sammenheng når man har permisjon)
-Folk som tror de vet alt
- Folk som skal være så mye bedre enn andre
- Mannfolk som pisser på gata når man er på byen
- At biler som kjører bak ikke kan holde god nok avstand

+ masse masse mer sikkert [:)]

Teksten paa norsk TV, naar de ikke oversetter riktig
Sinker i trafikken

Folk som brenner bråtebrann når det egentlig ikke er lov....er så sinnsvakt ekkelt å få den lukta i alt av klær og inn i hus[:'(]

Hmm, mye som kan irritere meg....[>:][>:] Feks når jeg står i kø (som jeg gjorde idag når jeg skulle pause) så er det en eller annen IDIOT bak som ikke statid kjører den handlekurva i ræva på meg[>:] ser eller kjenner de ikke at de kjører på noe eller.....??!!!??? Så jeg 'bikka' ræva mi hard bakover og dulta til vogna hans[:D]

Ka irritere meg grønn over at gubben ikk gjør noe særlig, og når han først skal gjøre noe tar det eeeeeevigheter...
Irriterer meg om 'bredvitere' og de som lever i en boble av meg og mitt
Jugere[:'(]

Sikkert litt mer[8D]

ORIGINAL: kajan

jeg irritere meg over de som står å dytter handlevogna i rævva på meg når jeg er på butikken .. og gamle damer som sniker...

Hehe... skrev akkurat samme... hadde en idag[:'(] og blir såå irritert[>:][>:]

Back
Topp