tinejento

Dreams

Forumet er livet
Åssen gikk det med den leiligheten i dag da???
håper det ordnet seg[:)]

KJempespent!!!

Venter i spenning [:)]

Så koselig at dere har tenkt på meg![:)]
Har gått rundt meg selv i hele dag og venta på den telefonen, og når den endelig kom kl.16, så ringte han for å si at han ikke hadde rukket  sett på det idag pga maaange møter, så vi får ikke svar før i morgen...[&o][:@] 
Jeg er jo helt på tuppa her, også må jeg vente enda en natt....[&:] Huff, hehe, har ikke godt av å gå sånn som dette altså, klarer jo ikke å slappe av før jeg vet liksom[;)][8D] hehe..
Meeen, rastløsheten min har jo lønt seg her hjemme da; siden jeg ikke har hatt ro i ræva har jeg liksågodt rydda hele leiligheten, støvsugd og vaska sofaen[:D] Så nå sitter jeg her med god samvittighet, hodepine og et plagsomt bekken[8D]

Så kjedelig....! Får håpe dere hører noe i morgen [:)]
Vært effektiv i dag du da [:D]

Du har vært SUPERflink!! Krysser fingrene for dere [;)]

ORIGINAL: Lunah83

Du har vært SUPERflink!! Krysser fingrene for dere [;)]

signerer

ORIGINAL: maiblomst

Ja nå er vi spent!

Ja, hvordan går det tro?

ORIGINAL: Mammacili

Krysser fingrene for dere i dag også jeg

Gikk ikke så bra idag, så nå depper jeg litt her...[:(][:(]
Fikk lån på 1,7mill mot at vi fikk stilt 350tusen i sikkerhet, men det er det ingen som kan hjelpe oss med..[&o] Mamma å de kan ikke for de har nettopp bygga seg stort hus selv, og foreldrene til Ove har hjulpet broren hans og knytta seg der i tillegg til tatt opp litt nytt lån for å pusse opp..

Ringte morfaren min etter oppfordring av mamma. De har GODT med penger, reiser hele tiden (pensjonist) og lever skikkelig luksusliv.. De har Hus i Son til nok millioner liksom, og halve huset er betalt uten lån...[8|] Men kunne de sette 350tusen i huset sitt for vår del? nei, det ville de ikke gjøre...
Blir litt frustrert og lei meg, selv om jeg vet at det er feil av meg...
De skylder jo meg ingenting liksom, men jeg har alltid vært "snill pike", stilt opp for de, hjulpet til i julene, vært høflig og ALDRI bedt om noe...
Æsj, altså... Jeg forventer ingen hjelp liksom, men når det kommer til mormor og morfar så har jeg ikke så mye til overs for de som personer akkuratt.. Mormor er verst. Hun ødlagte mye av julen min i fjor ved å kjefte på meg for at jeg ikke hjalp mamma nok med julebakst og andre forbedredelser (Jeg hadde kraftig bekkenløsning og klarte nesten ikke å gå), og da jeg fikk en Louis Vuitton veske (etterligning spesialbestilt fra USA) av Ove på julaften ødela hun det også med å sitte å fortelle at det var en kopi osv osv.. (Hun har nemlig ekte...[&o]) Den var knallfin, akkuratt slik jeg ønska meg!! Stakkars Oven min, følte seg så dum der han satt da, første julen med min familie.. Jaja..
Mormor er den som bestemmer, og dersom hun vil ha en klokke til 65.000, så får hun det!![:o] De bruker syyykt med penger på seg selv, derfor jeg ble litt skuffa når de ikke kunne ta denne midlertidige panten... (mormor bruker dior solbriller med ekte diamanter på liksom, hva er det da?!?[8|])

Foreldrene våre stakkars har så dårlig samvittighet for at de ikke kan hjelpe, men det forstår vi jo godt. De har nok med sitt. Vet de hadde gjort det om de kunna, gode foreldrene våre[:)]

Huff, ble laaangt dette, sorry.. Takk for at du leste[:)]

Ånei!!! [:(][:(][:(] Det var kjipt... Det er liksom ikke bare å hoste opp 350 000 heller. Har dere prøvd flere banker? Det er jo verdt et forsøk. kanskje dere får redusert egenandelen? Skjønner ikke det der. Jeg ALENE fikk 1,5 mill fullfinansiering mens jeg jobbet for et vikarbyrå. Jeg kjenner bankfolkene personlig da, men det skal jo i prinsippet ikke spille noen rolle vel? Åhh lille vennen min! Håper det ordner seg! IKKE GI OPP I DAG! Prøv flere, og gå på flere visninger ikke minst! Toget er ikke gått enda!
Masse gode klemmer fra meg!

Åhhh tinejento....
Mulig jeg er litt sentimental akkurat nå men jeg ble skikkelig lei meg på deres vegne [:(][:(]
Skjønner godt at du er litt skuffet, ettersom besteforeldra dine fråtser sånn i penger uten å hjelpe dere! Syns sånt er så unødvendig! Virker ikke som 350tusen er så mye for dem liksom.... Kunne de ikke bare vært snill og hjulpet dere?! Virker ikke som de forstår hvor utrolig mye dette betyr for dere [8|]

Sender deg en stor klem jeg!!!

Nei og nei, så trist.. [:(] Og utrolig irriterende!! [:@] Men jeg må si meg enig med maiblomst, prøv flere banker. Vi fikk veldig forskjellige svar da vi tok runden. En bank nekta oss plent, mens en annen gav oss lån på null komma niks, og sa t.o.m. at vi måtte bare gi beskjed hvis vi trengte mer.. Har mye å si hvem en treffer på. Prøv igjen og ikke gi dere! Håper virkelig det ordner seg! *Klem*

Å, så utrolig dumt da![&o] Skjønner deg veldig godt! Vet hvordan det er! Men som de andre sier her, så er det kanskje verdt å prøve andre banker, hvis dere ikke har gjort det? Første gang vi skulle be om lån måtte vi innom 2 banker før vi fikk det lånet vi ville ha. Håper virkelig det ordner seg for dere!
God klem fra meg[;)]

uff da vennen. Jeg visste at du gruet deg til å spørre dem, så jeg håper så inderlig at det skulle bli et positivt svar.
Vet også følelsen når du har forelsket deg i et hus/leilighet og så glir den mellom fingrene på deg. Men prøv å holde motet oppe, og tenk positivt. En annen bank kan kanskje gi et bedre svar, og da er drømmehuset fortsatt der ute og venter på dere [:)]

god klem til deg

Tusen takk jenter, dere er VIRKELIG gode å ha!!!!!!
Ja, kan ikke gi opp nå, men det er bare så utrolig surt.. Vanskelig for oss å gå fra bank til bank også når Ove alltid jobber i bankens åpningstider.. Menmen, det ordner seg vel..
Tusen takk igjen jenter for gode ord; det hjelper virkelig!![:)][:)]

Mormora di kommer ikke til himmelen Tine, det er jeg sikker på! [:@][8D]

Kom hit dere [8D], da får du helt splitter nytt stort hus for den prisen![:D]

Sååååå utrolig kjipt da! Enig i MsMarte [;)] Mormora di er en snobb uten like og tenker bare på sitt eget beste. Hun kommer ikke til himmelen [:@]

Da vi skulle ta opp lån til bolig i 2003, så fikk vi også avslag av en bank. Mente at siden jeg var student, og selv om samboer hadde fast jobb, så ville vi aldri greie et så stort lån alene.
Og da må jeg presisere at jeg som student tjener over 100.000 +stipend/lån, og samboer tjente litt over 300.000. Å nei, da måtte vi i hvert fall ha kausjonister. Noe som var uaktuelt for oss (den regla om at vi vil klare oss selv etc.).
Så da vet du, hørte vi med Postbanken. De ga oss 100% lån (eller, vi betalte 50.000 med det samme da!). Selvsagt mot at samboer flyttet bank og opprettet BSU der. Null problem! Og plutselig falt renta ned til 3%. Grr..! Skulle gjerne holdt seg der. Hihi! Og ikke nok med det, samboer begynte i ny jobb året etter, og tjener nesten dobbelt så mye. HA! Ta den din dumme bank som ikke trodde på oss!

Angrer ikke et sekund på at vi kjøpte bolig! Kjøpte for 1.250 000, nå er dens verdi over 2.000 000.

Så Tine, hvilken bank har dere hørt med? Faen, noen av bankene er såå inni hampen vanskelige!
Stå på! Det ordner seg for snille jenter [;)]

ORIGINAL: Smiley80

Åhhh tinejento....
Mulig jeg er litt sentimental akkurat nå men jeg ble skikkelig lei meg på deres vegne [:(][:(]
Skjønner godt at du er litt skuffet, ettersom besteforeldra dine fråtser sånn i penger uten å hjelpe dere! Syns sånt er så unødvendig! Virker ikke som 350tusen er så mye for dem liksom.... Kunne de ikke bare vært snill og hjulpet dere?! Virker ikke som de forstår hvor utrolig mye dette betyr for dere [8|]

Sender deg en stor klem jeg!!!

sign[:(]

Back
Topp