Gikk ikke så bra idag, så nå depper jeg litt her...[:(][:(]
Fikk lån på 1,7mill mot at vi fikk stilt 350tusen i sikkerhet, men det er det ingen som kan hjelpe oss med..[&o] Mamma å de kan ikke for de har nettopp bygga seg stort hus selv, og foreldrene til Ove har hjulpet broren hans og knytta seg der i tillegg til tatt opp litt nytt lån for å pusse opp..
Ringte morfaren min etter oppfordring av mamma. De har GODT med penger, reiser hele tiden (pensjonist) og lever skikkelig luksusliv.. De har Hus i Son til nok millioner liksom, og halve huset er betalt uten lån...[8|] Men kunne de sette 350tusen i huset sitt for vår del? nei, det ville de ikke gjøre...
Blir litt frustrert og lei meg, selv om jeg vet at det er feil av meg...
De skylder jo meg ingenting liksom, men jeg har alltid vært "snill pike", stilt opp for de, hjulpet til i julene, vært høflig og ALDRI bedt om noe...
Æsj, altså... Jeg forventer ingen hjelp liksom, men når det kommer til mormor og morfar så har jeg ikke så mye til overs for de som personer akkuratt.. Mormor er verst. Hun ødlagte mye av julen min i fjor ved å kjefte på meg for at jeg ikke hjalp mamma nok med julebakst og andre forbedredelser (Jeg hadde kraftig bekkenløsning og klarte nesten ikke å gå), og da jeg fikk en Louis Vuitton veske (etterligning spesialbestilt fra USA) av Ove på julaften ødela hun det også med å sitte å fortelle at det var en kopi osv osv.. (Hun har nemlig ekte...[&o]) Den var knallfin, akkuratt slik jeg ønska meg!! Stakkars Oven min, følte seg så dum der han satt da, første julen med min familie.. Jaja..
Mormor er den som bestemmer, og dersom hun vil ha en klokke til 65.000, så får hun det!![:o] De bruker syyykt med penger på seg selv, derfor jeg ble litt skuffa når de ikke kunne ta denne midlertidige panten... (mormor bruker dior solbriller med ekte diamanter på liksom, hva er det da?!?[8|])
Foreldrene våre stakkars har så dårlig samvittighet for at de ikke kan hjelpe, men det forstår vi jo godt. De har nok med sitt. Vet de hadde gjort det om de kunna, gode foreldrene våre[:)]
Huff, ble laaangt dette, sorry.. Takk for at du leste[:)]