Tinder

bondemamma85

Forumet er livet
❤Januarlykke 2022❤
Flere som har møtt sin kjære på tinder?

Vi møttes der for litt over 3 år siden, har en på 2 år og prøver på en til nå og vi gifter oss neste år❤

Ikke Tinder, men Møteplassen. Eller finn.no som vi liker å si. :knegg:

Traff hverandre på nett i juni 2014, innen utgangen av september var jeg gravid. Fikk vårt første barn sammen i juni 2015, giftet oss juni 2017, og venter vårt andre felles barn nå i juni. [emoji173]

Sukker.no her også [emoji16] Plutselig viste det seg at vi hadde felles bekjente, så da var det ikke så skummelt å møte han.

Møtte min kjære på tinder i 2016, samboer og venter barn sammen nå [emoji7]

Haha, jeg orøvde tinder en gang. Men glemte fort om jeg skulle sveipe høyre eller venstre. Sveiper i vilden sky og gå opp.
Om drømmemannen finnes så får han finne meg på egenhånd ;)

Sukker.no :)

Har aldri prøvd Tinder eller noen andre typer nett-dating eller ligende... Men vet at mange har suksess med det. Jeg er nok litt mer gammeldags der: traff mannen min på en fest arrangert av felles venner i 2005 (og da var det jo mye som ikke fantes ennå, som sosiale medier). Fant tonen, prata hele kvelden, dansa og kyssa and the rest is history. De få kjærestene jeg hadde før han traff jeg på lignende måter (gjennom felles venner, på byen/skolen osv.)

Har alltid lett blitt kjent med folk/ kommer lett i snakk med folk. Og i Oslo der vi bodde da vi ble sammen, og i studentmiljøet vi var i, var det mange fisk å velge mellom ;) Sånt er kanskje ikke så lett når man er eldre og/eller ikke er i et så sosialt miljø, eller man bor på et lite sted. Så det er fint at nettmulighetene finnes. Jeg kan ikke se for meg å treffe noen på den måten selv (altså via Tinder eller lignende), men kanskje jeg bare er veldig gammeldags og farget av egne erfaringer. Alle mine single venninner har jo Tinder og flere har også truffet drømmemannen sin der etterhvert :) koselig

Tinder her! Vi har barn og er gift! Morsomste med hele greia er at vi begge holdt på å slette tinder, så fikk vi match og begynte å prate! Sletta tinder etter å ha utvekslet telefonnummer og messenger ;-)

Aldri prøvd tinder men så profilen hans på møteplassen. Stalket han for å finne kontaktinfo siden ingen var betalende medlemmer. Resten er en lang historie men det ble no samboerskap og barn utav det :)

Møttes på nettby for 10 år siden[emoji4] da var vi 17 og 18 år gamle. Nå har vi en sønn på 1 år og planlegger bryllup i 2019 [emoji173]️

Møtte far til eldste på nettby for 10 år siden, da var jeg 16

Mannen møte jeg på tinder for 4 år siden, vi har 2 barn sammen og gifter oss neste måned:)

Ikke Tinder, men traff mannen på sukker.no for snart 7 år siden :)

Møttes på nettby for 10 år siden[emoji4] da var vi 17 og 18 år gamle. Nå har vi en sønn på 1 år og planlegger bryllup i 2019 [emoji173]️
Samme her :D gift og to barn sammen.

Ingen internett involvert her, han var en kompis av min daværende kjæreste [emoji85] Alt gikk sivilisert for seg, ingen overlapp! De er kompiser fortsatt [emoji4]

Back
Topp