Tinder?

Jeg har ikke brukt det selv, men jeg har en god venninne som har fått seg kjæreste gjennom Tinder. Og hun har vært singel lenge, så endelig var det noe som funka for henne.
Har også en fetter som møtte kjæresten på sukker.no. De har to barn og er forlovet nå♡

jeg møtte samboeren på match.com :-) Vi har vært sammen i 6 år, samboere i ca 5 år og har 2 barn :-)

Søsteren min ble sammen med sin nåværende på Tinder. Hun et bare 19 da.

Så rart, når jeg søkte på Tinder så fikk jeg opp at dette var en diskré dating side for gifte damer. :p

Har ingen erfaring, men jeg traff min første store kjærlighet på mIRC :p *Gammel*

På et lite sted kan det kanskje bli litt kleint, men et større sted vil jeg tro det er en ypperlig måte å komme i kontakt med andre på. :)

Jeg har en venninne som er der inne, og hu refererer det som en "knulle-app".
Jeg selv møtte mannen min på sukker.no for 5,5 år siden, men da var sukker.no noe helt annet enn hva det er nå har jeg fått inntrykk av (venninnen min var medlem der og, mange useriøse menn sånn som på tinder).

Har både gode og dårlige erfaringer derifra :) kan være bare kleint men venninna mi møtte typen sin der og de har vært sammen et halvt år eller noe sånt. Jeg har møtt gutter derifra også, gjenopprettet kontakt med bf der og har hørt om flere som er sammen i dag som møttes over tinder :) men ja mange bruker det nok som "knulle-app" også

Jeg møtte min på videregående jeg 1 året Hehe.. Vært sammen i 4 år :) aldri vært noe fæn av å møte folk over nett.. Men jeg husker nettby Hehe :p

Her møttes vi på nettby. Noen som husker det?:p

Nettby var tingen :D det var før facebook og etter mIRC :p hahaha.

Har vært på tinder. Ikkje orka å møte noen. Hadde ikke sansen for det der. Pleier ikke bare falle for utseende :p de må ha noe inni også ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg traff samboeren på tinder, og nå skal vi ha baby :)
Men kan forstå hvorfor folk referer til det som en "knulleapp". Tror jeg var heldig som fant en i mengden som ville de samme tingene som meg :)

Back
Topp