Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Fikk time i morgen på 6 mndsdagen hans jeg [:)][:)][:)][:)] å mye billigere enn der jeg først hadde tenkt å ta. Vet ikke helt hva jeg tenkte på der men men, bra jeg traff deg gitt [:D]
Og forresten: Hvis du har tenkt til å kjøpe med cd'en slik at du får rettighetene til bildene (kan da bestille fremkalling hvor som helst - billigere forstørrelser etc.) så si i fra på forhånd! Da tar hun nemlig flere bilder [;)]
Hvilken pakke skal du ta forresten? Baby, familie eller den til 995? Vi tok forresten babyfotografering (tror den kostet 195 eller 295) og kjøpte cd i tillegg til kr 500.
Hun redigerte dem ikke eller noe, vet ikke om hun kan gjøre det hvis du ber om det?
Er veldig enkelt der, er jo en fotobutikk som bare har et lite studio i etg. over.
Vi gikk gjennom bildene hun tok, så valgte jeg ett som jeg fikk med som forstørrelse i prisen. Så brente hun cd til meg og printet ut forstørrelsen mens jeg spiste lunsj...
Det er ikke babyfotograferingen som koster 995, men den vanlige pakken med 8 bilder.
Babyfotograferingen, hvor du får med kun 1 forstørrelse, koster 195 eller 295, cd'en koster 500. Det er kun på babyfotograferingen cd'en koster 500, ellers koster den 1000 ja.