Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tidligere medlem
Ja, det ligna.
Men ansiktet var kanskje litt langt. [8D]
ORIGINAL: nuttis
Ja, det ligna.
Ja, Timmy har litt rundere hode. Hadde du hengt deg opp i det når det var til 2 åringen din? Fikk et mikrobilde å lage den etter, så klaget hun som skulle ha den at den ikke lignet på Timmy i det hele tatt. Endte med at hun ikke ville ha den. Flisespikkeri kaller jeg det da. Det er en kake liksom..Blir jo aldri 100% likt.
ORIGINAL: Babyfacepsycho
Ja, det ligna.
Ja, Timmy har litt rundere hode. Hadde du hengt deg opp i det når det var til 2 åringen din? Fikk et mikrobilde å lage den etter, så klaget hun som skulle ha den at den ikke lignet på Timmy i det hele tatt. Endte med at hun ikke ville ha den. Flisespikkeri kaller jeg det da. Det er en kake liksom..Blir jo aldri 100% likt.
Du tuller?? Nei vet du hva, bestiller man en sånn type kake så får man jo regne med at det ikke blir 100% like, så den synes jeg var drøy!
Nektet hun og ta den imot? Betalte hun for seg da, eller syntes hun ikke at hun trengte det heller? [>:]
ORIGINAL: ohBaby!
da må hun som bestille jommen bet deg allefall 50%,den var jo kjempefin!!!!!!
men hva er det ulla laget av???? kjøpes det ferdig???
Ga hu pengene igjen. Så da satt jeg igjen med en Timmy kake jeg hadde brukt mange timer på å lage til ei utakknemlig b...ch [:@]
Ulla er laget av en turkish delight som ligner på sukkerspinn. Kjøpt ferdig, mye jobb å lage.
Ga hu pengene igjen. Så da satt jeg igjen med en Timmy kake jeg hadde brukt mange timer på å lage til ei utakknemlig b...ch [:@]
Ulla er laget av en turkish delight som ligner på sukkerspinn. Kjøpt ferdig, mye jobb å lage.
men da lager du ikke kaker til henne mer!!!! skulle gjerne hatt den kaken!! vet du hvor detr selges? pappa er sauebonde med 700 sau hehe
ORIGINAL: Stjernejenten
Syns den var kjempefin! Ikke lag kake til den kjærringen igjen, og neste gang du får en bestilling får du heller ta forbehold om at det ikke blir 100% likt.