Timmy ( link til kakebilde)

nuttis

Elsker forumet
Kan dere ta en titt og gi meg tilbakemelding på om dere synes kaken jeg laget ligner på Timmy? Vær ærlige [;)]

http://leneskaker.blogspot.com/2011/01/timmy.html

Hvor bor du? Jeg vil bestille [:D]

Jeg synes det var en kjempefin Timmy jeg [:D]

ORIGINAL: Martes

Hvor bor du? Jeg vil bestille [:D]

Jeg bor i Tønsberg. Tar det som at den lignet da ,hihi

Råstilig!!!!!

Kul! Nå ga du meg akkurat idé på hva jeg skal bake for kake til storetrollet mitt neste gang jeg skal bake kake. [:D]

Ja absolutt!

kjempekul kake, flink du!![:)]

ORIGINAL: Tidligere medlem

Ja, det ligna.

Men ansiktet var kanskje litt langt. [8D]

Ja, Timmy har litt rundere hode. Hadde du hengt deg opp i det når det var til 2 åringen din? Fikk et mikrobilde å lage den etter, så klaget hun som skulle ha den at den ikke lignet på Timmy i det hele tatt. Endte med at hun ikke ville ha den. Flisespikkeri kaller jeg det da. Det er en kake liksom..Blir jo aldri 100% likt.

ORIGINAL: nuttis

Ja, det ligna.

Ja, Timmy har litt rundere hode. Hadde du hengt deg opp i det når det var til 2 åringen din? Fikk et mikrobilde å lage den etter, så klaget hun som skulle ha den at den ikke lignet på Timmy i det hele tatt. Endte med at hun ikke ville ha den. Flisespikkeri kaller jeg det da. Det er en kake liksom..Blir jo aldri 100% likt.

Du tuller?? Nei vet du hva, bestiller man en sånn type kake så får man jo regne med at det ikke blir 100% like, så den synes jeg var drøy!
Nektet hun og ta den imot? Betalte hun for seg da, eller syntes hun ikke at hun trengte det heller? [>:]

Så kjempe flink du er.
Og ser at det er timmy og jo[;)]slik kake vil eg og ha.

da må hun som bestille jommen bet deg allefall 50%,den var jo kjempefin!!!!!!

men hva er det ulla laget av???? kjøpes det ferdig???

ORIGINAL: Babyfacepsycho

Ja, det ligna.

Du tuller?? Nei vet du hva, bestiller man en sånn type kake så får man jo regne med at det ikke blir 100% like, så den synes jeg var drøy!
Nektet hun og ta den imot? Betalte hun for seg da, eller syntes hun ikke at hun trengte det heller? [>:]

Mannen kom å henta kaken, så skrev hun meldinger om at den ikke lignet osv. Så endte det med at hun ville ha pengene igjen. Jeg sa at det ikke gikk først, men hu ga seg ikke. Gadd ikke holde på sånn og sa hu fikk komme med kaken hel tilbake så skulle hun få pengene igjen. De troppet opp og hun satt i bilen og kom ikke ut engang.
Jeg har laget to kaker til henne før, og hver gang kommer hun med et bilde som hun vil jeg skal lage helt lik i kake. Hva f..n tror hun jeg er..en kopimaskin...Grrr, at det fins slike folk.

ORIGINAL: ohBaby!

Ga hu pengene igjen. Så da satt jeg igjen med en Timmy kake jeg hadde brukt mange timer på å lage til ei utakknemlig b...ch [:@]

Ulla er laget av en turkish delight som ligner på sukkerspinn. Kjøpt ferdig, mye jobb å lage.

Ga hu pengene igjen. Så da satt jeg igjen med en Timmy kake jeg hadde brukt mange timer på å lage til ei utakknemlig b...ch [:@]

Ulla er laget av en turkish delight som ligner på sukkerspinn. Kjøpt ferdig, mye jobb å lage.

men da lager du ikke kaker til henne mer!!!! skulle gjerne hatt den kaken!! vet du hvor detr selges? pappa er sauebonde med 700 sau hehe

men da lager du ikke kaker til henne mer!!!! skulle gjerne hatt den kaken!! vet du hvor detr selges? pappa er sauebonde med 700 sau hehe

Skal ikke lage kaker til hun mer...fytti!!!

Jeg fikk det fra Tyrkia. Kjente en som var der som tok med til meg. Bare det også...at jeg stressa for å få tak i det.Så var det takka jeg fikk.

Men om du ser i matbutikker med utenlandsk mat så kan du spøøre etter det eller Pashmak(fra iran/persia)

Syns den var kjempefin! Ikke lag kake til den kjærringen igjen, og neste gang du får en bestilling får du heller ta forbehold om at det ikke blir 100% likt. 

ORIGINAL: Stjernejenten

Syns den var kjempefin! Ikke lag kake til den kjærringen igjen, og neste gang du får en bestilling får du heller ta forbehold om at det ikke blir 100% likt. 

Ja, gjør det, men noen skjønner tydligvis ikke det [:'(] Er vel ikke så mange sauer med sorte hoder akkurat heller,hehe.

Back
Topp