Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj hadde ikke giddi å sitti dagmamma for mindre enn 150kr timen..filledokka skrev:
Jeg var dagmamma i 8 mnd netopp ! Jeg tok 5000 kr i mnd !Lujele skrev:
Da hadde jeg jenta 8 timer til dagen 5 dager i uka, og jeg holdt alt mat ! Bleier hadde hun med selv! Da blir timeprisen 31,25 kroner :) Jeg var ``hvit dagmamma`` og betalte ca 550 kr av dette i skatt !
Mrs Lutz skrev:
Jeg var dagmamma i 8 mnd netopp ! Jeg tok 5000 kr i mnd !Lujele skrev:
Da hadde jeg jenta 8 timer til dagen 5 dager i uka, og jeg holdt alt mat ! Bleier hadde hun med selv! Da blir timeprisen 31,25 kroner :) Jeg var ``hvit dagmamma`` og betalte ca 550 kr av dette i skatt !
ikke akkurat noe å bli rik av nei...
*yummymummy* skrev:
Oj hadde ikke giddi å sitti dagmamma for mindre enn 150kr timen..filledokka skrev:
Sykt! 150*8 timer= 1200 kr dagen * 5 dager= 6000 kr uka * 4 uker i en mnd= 24000 i mnd. Hvem betaler så mye for barnepass??
syns dagmamma hørtes ganske dyrt ut jeg?? altså skjønner jo at folk må ha betalt for jobben, men tenker i forhold til bhg...Susa87 skrev:
vesla går i en knallfin, ny barnehage. vi må ha med bleier og brødskiver selv. ellers står di for drikke, frukt og vamrlunsj - noe di får hver dag. betaler vel 2530kr mnd og det er full plass..