Timelister til NAV (foreldrepenger)

LiteFrø

Elsker forumet
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Ja, er litt sent ute med å søke om foreldrepenger.. MEN, så står det at i tillegg til inntektsopplysninger skal arbeidsgiver sende inn timelister, hva er dette? Er det for å bekrefte at jeg har arbeidet den tiden jeg er satt opp på eller?
Er lærer, så vet ikke helt hva dette vil si da vi ikke akkurat har timelister hengende på når vi skal arbeide og ikke...:wideyed:
 
Hm, har aldri blitt sendt inn noe annet enn inntektopplysninger jer såvidt jeg vet.
 
Vi har også sendt inn bare inntektsopplysninger.
Det er nok ikke timelister, men timeantall.

eks jobber du 100% så er det stort sett 37,5t i uka. men det er sikkert andre jobber som 100% jobb = 40 t.
Det er nok dette Nav er interesert i :)
 
Vi har også sendt inn bare inntektsopplysninger.
Det er nok ikke timelister, men timeantall.

eks jobber du 100% så er det stort sett 37,5t i uka. men det er sikkert andre jobber som 100% jobb = 40 t.
Det er nok dette Nav er interesert i :)
Signerer denne :)
 
Vi har også sendt inn bare inntektsopplysninger.
Det er nok ikke timelister, men timeantall.

eks jobber du 100% så er det stort sett 37,5t i uka. men det er sikkert andre jobber som 100% jobb = 40 t.
Det er nok dette Nav er interesert i :)
Ah, takk for svar! Det kom opp som en av de tingene vi måtte sende inn vedlegg på, så ble litt usikker. Men da kan sikkert arbeidsgiver bekrefte dette da :)
 
Ah, takk for svar! Det kom opp som en av de tingene vi måtte sende inn vedlegg på, så ble litt usikker. Men da kan sikkert arbeidsgiver bekrefte dette da :)
Søker selv og spurte nav, de sa jeg ikke trengte å sende inn :)
 
Søker selv og spurte nav, de sa jeg ikke trengte å sende inn :)