Time til ultralyd

Nurkis*venter*nr2

Forumet er livet
Fikk innkallelse til ultralyd i posten igår[:D] Eneste er at det er så "lenge" til, er ikke før 29/03[:@][:'(][8D]

Uff, håper tida går fort for er sååå engstelig for at det ikke er noe liv eller noe som helst der[&:] Uff, fælt å gå sånn og leve i uvissheten.. Men trøster meg litt med at jeg ikke har hatt noen blødninger eller noe så langt så får bare ta dag for dag...

Ingen lykketil ønsker????[&o][8D]

jammen det er jo ikke såå lenge til da.. jeg skal jo ikke på ul før langt utti mai eller noe sikkert !

det går nok bra [:)]

ORIGINAL: M.Bergsprekken

jammen det er jo ikke såå lenge til da.. jeg skal jo ikke på ul før langt utti mai eller noe sikkert !

Ja får håpe det.. Men hvordan klarer du å vente så lenge???[8D][;)] hehe

er jo ikke såååå lenge til..  [:D]
bare to uker til...

vi skal på UL dagen etter deg...   og har visst om denne timen i 6 uker..  [:)] hehe...

så nå er det jo bare to små uker til..  [:)]

ORIGINAL: nurkeklar er gravid

har ikke mulighet til å kjøre en time hver vei for å ta ul nå som jeg jobber 100% .. så da venter jeg til den ordinære.. ikke noe problem det !

ORIGINAL: **Mystery**

er det o.ul? du kan vel ikke være så langt på vei som de anbefaller da?
eller er det tidlig ul?

Nei, det er bare tidlig ul[:)] Skal følges tett på sykehuset i forhold til blodtrykket og da skal det tas ul samtidig[:)]

ORIGINAL: nurkeklar er gravid

har ikke mulighet til å kjøre en time hver vei for å ta ul nå som jeg jobber 100% .. så da venter jeg til den ordinære.. ikke noe problem det !

Nei, det skjønner jeg!!

er jo ikke mer enn to uker til det, nesten. Går sikkert kjempefort [:D]

hehehe men det er to laaaange uker[8D]
Thih, takk jenter[:D]

jeg skal på ul 23 mars, er så spent jeg og.. Lykke til og tida går nu litt fortere nå, gjør det ikke???? ehhhhh [;)][8D][:D]

Back
Topp