Time til TUL og OUL

Gulla96

Forelsket i forumet
Marsboerne 2023
Aprilspirene 2023
Novemberlykke2024❤️
Var hos jordmor for litt siden og hun skulle henvise til TUL. Har nå fått time til OUL, men ikke sett noe til TUL enda. Ville ringt og spurt, men jordmor har ferie... Noen andre som har fått OUL først? Blir jo litt stressa for at hun ikke henviste til TUL også

Var hos jordmor for litt siden og hun skulle henvise til TUL. Har nå fått time til OUL, men ikke sett noe til TUL enda. Ville ringt og spurt, men jordmor har ferie... Noen andre som har fått OUL først? Blir jo litt stressa for at hun ikke henviste til TUL også
Ring sykehuset da? Jeg har fått time til TUL, får ikke time til OUL før denne er gjennomført.

Hos meg skjedde samme, da ringte jeg sykehuset og fikk beskjed om at de ikke hadde kapasitet til å ta inn tul.. så jeg ville ringt og fått det avklart

Kan det stemme at du er født i 96? ikke sikkert du har rett på TUL ennå (avhengig av sykehus om de har fått opp kapasiteten). Jeg fikk henvisning til både TUL og OUL samtidig, men fikk kun OUL pga. kapasitet og at jeg ikke nådde kravene pt. Men ila. høsten skal alle gravide få tilbud om TUL. Bare vi som (dessverre?) er litt tidlig ute med å bli gravide :P

Kan det stemme at du er født i 96? ikke sikkert du har rett på TUL ennå (avhengig av sykehus om de har fått opp kapasiteten). Jeg fikk henvisning til både TUL og OUL samtidig, men fikk kun OUL pga. kapasitet og at jeg ikke nådde kravene pt. Men ila. høsten skal alle gravide få tilbud om TUL. Bare vi som (dessverre?) er litt tidlig ute med å bli gravide :p
Født i 96 ja, men jordmor sa at sykehuset her er oppe og går med tul til alle, så tror ikke det skal være det. Men kan jo være!

Født i 96 ja, men jordmor sa at sykehuset her er oppe og går med tul til alle, så tror ikke det skal være det. Men kan jo være!
Men da er de nok klar og den forhåpentligvis kommer etterpå:) men ville kanskje ringt og sjekket :)

Jeg hadde ringt og sjekket. Her fikk jeg først ultralyd pga. IVF i uke 7. Deretter fikk jeg tildelt både TUL (organrettet) og OUL allerede noen dager senere, så det finnes jo en mulighet for at det er en glipp der :)

Back
Topp