Trøftemor
Flørter med forumet
Haha stalker [emoji23] [emoji23]
Seriøst - hvis du har lyst til å si hei kan vi godt det, send meg i så fall melding [emoji4] Hvis ikke så kommer jeg bare til timen, skal ikke stalke deg altså [emoji12]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha stalker [emoji23] [emoji23]
Bare tulla med deg [emoji23] er jo stor sannsynlighet for at det ikke blir siste gang våre veier krysses i denne lille byen med nesten samme termin så er så klart hyggelig å hilse på! [emoji5]Seriøst - hvis du har lyst til å si hei kan vi godt det, send meg i så fall melding [emoji4] Hvis ikke så kommer jeg bare til timen, skal ikke stalke deg altså [emoji12]
Bare tulla med deg [emoji23] er jo stor sannsynlighet for at det ikke blir siste gang våre veier krysses i denne lille byen med nesten samme termin så er så klart hyggelig å hilse på! [emoji5]
Det er bra [emoji4]Så koselig! [emoji4] Skjønte du tulla altså, men ikke sikkert alle har lyst til å møtes sånn [emoji12]
Fikk brev i posten i dag og har fått time til OUL 02.02
Hadde egentlig håpet på i slutten av Januar da Februar høres veldig lenge ut til
Flere som har fått time allerede?
Sykehuset mente jeg ikke trengte noe mer oppfølgning nå da alt så bra ut på fredag 10+5, men synes selv det er lenge vente helt til Februar for å se at alt fremdeles er ok. De sa jeg bare måtte ta kontakt hvis jeg fikk noe blødning eller blei veldig engstelig (jeg prøver late som jeg ikke er hysterisk, så sa at jeg synes det hørtes ok ut).
Jeg leker med tanken bestille TUL selv rundt uke 12-13 og har lyst reiste til Lundring hos Spesialistsenteret for kvinner på Jessheim, men det tar jo litt tid kjøre dit og tviler på det er noe ledig time når jeg ønsker
Samboer synes jeg overtenker og ikke snakker eller tenker på annet (ikke så rart tenker jeg?)
Flere som tenker på noe av det samme og har noen erfaringer eventuelt?
Jeg skal til dr. Lundring nå på fredag. Da skal jeg være 12+4. Jeg ringte dit i starten av desember, og lurte på om de var åpne så tett mot jul, og det var de, så jeg skal dit på fredag. Da var det større sjanse for at jeg fikk vite kjønn også, om alt var ok og i med at jeg var begynt på uke 13