Time til OUL

Milla :^)

Glad i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Fikk brev i posten i dag og har fått time til OUL 02.02 :)
Hadde egentlig håpet på i slutten av Januar da Februar høres veldig lenge ut til :p

Flere som har fått time allerede?

Sykehuset mente jeg ikke trengte noe mer oppfølgning nå da alt så bra ut på fredag 10+5, men synes selv det er lenge vente helt til Februar for å se at alt fremdeles er ok. De sa jeg bare måtte ta kontakt hvis jeg fikk noe blødning eller blei veldig engstelig (jeg prøver late som jeg ikke er hysterisk, så sa at jeg synes det hørtes ok ut:hilarious:).

Jeg leker med tanken bestille TUL selv rundt uke 12-13 og har lyst reiste til Lundring hos Spesialistsenteret for kvinner på Jessheim, men det tar jo litt tid kjøre dit og tviler på det er noe ledig time når jeg ønsker:wacky:

Samboer synes jeg overtenker og ikke snakker eller tenker på annet (ikke så rart tenker jeg?)

Flere som tenker på noe av det samme og har noen erfaringer eventuelt?

Jeg har flere venninner som har hatt en del kjipe erfaringer når de har kommet på første ultralyd i uke 18 så vi skal bestille TUL i uke 9 i tillegg til organfokusert i uke 12.

Fått time 08.02 og ja, enig i at det føles som en evighet til[emoji85]

Skal på TUL 28 desember så hjelper nok å få sett den lille igjen da[emoji7] Kanskje jeg til og med får vite kjønnet[emoji4]

Jeg har fått oul 6 februar er da 18 uker. Hadde tul 7+0. Var veldig bestemt på at jeg ville ha en tul i uke 13 pga jeg var så redd for at noe skulle skje. Nå har jeg klart å roe meg ned veldig mye og har slått meg til ro med at utfallet blir slik det blir uansett og med mindre jeg får en når jeg er hos legen holder jeg meg til oul. Men om du blir veldig bekymret og ikke klarer å roe deg ned ville jeg nok bestilt en privat før oul, ikke bra for lille når mor bekymrer seg [emoji4]

Skal på tul i morgen, men ikke hørt noe om oul enda.... var hos legen i uke 8, men ikke skjedd noe mer siden da. Skal ta blodprøver på torsdag så får høre da om han har "gitt beskjed" :/

Jeg har fått time 07.02 :) Skal på tidlig ultralyd neste torsdag, er da 12+2 uker, veldig spent! :) Hvis du bekymrer deg veldig ville jeg bedt om mer oppfølging og hvis du ikke får, så er det jo mulig å ta en privat ultralyd også :)

Så bra at alt ser bra ut [emoji4][emoji1303]Jeg har fått time til oul 01.02. Synes også det er fryktelig lenge til. Vi skal til ha tul og fosterdiagnostikk neste uke da jeg er jeg 12+1. Dersom svarene derfra er fine tror jeg at jeg klarer og roe meg. Hadde jeg ikke hatt den timen hadde nok jeg også bestilt time privat:) (litt hypokonder her [emoji85])

Jeg har time til OUL 12.02, og syns det er lenge til ja. Jeg har høyrisikosvangerskap. Hadde en TUL når jeg var 8+0 hvor alt så bra ut, og fikk da beskjed om at det ikke ble flere kontroller på sykehuset før OUL, men at det etter den blir jevnlige kontroller og UL. Så jeg syns jo det er litt lenge å vente med å se at alt fortsatt ser bra ut, skulle nok gjerne hatt en ultralyd til i mellomtiden kjenner jeg :sorry: er nå 9+5

Jeg har fått time til OUL 12.februar :) Tror det er litt tidlig, men det får jeg ikke vite før tul førstkommende torsdag når jeg endelig får sett om det står bra til med spiren og hvor langt jeg er på vei ♡

Jeg har fått time til OUL 28. februar, noe som betyr at jeg da er 19+5 så vidt jeg kan skjønne. Er ikke det litt sent? Jeg trodde OUL skulle være omtrent ved 18 uker, ikke så sent som 20 uker? Skal til TUL om en uke, så det hjelper jo på da :)

Jeg har fått time til OUL 28. februar, noe som betyr at jeg da er 19+5 så vidt jeg kan skjønne. Er ikke det litt sent? Jeg trodde OUL skulle være omtrent ved 18 uker, ikke så sent som 20 uker? Skal til TUL om en uke, så det hjelper jo på da :)

Sist hadde jeg det i uke 21 eller noe, men det vanlige er 17-20 uker.

Jeg har ikke fått noe time til oul. Må man bestille det selv eller gjør legen det?

Hjelpe meg det er mye å sette seg inn i..

Hehe, morsomt da!! Kanskje vi sees på sykehuset? [emoji12]
Mye mulig det har time 08.30[emoji87] [emoji5] kommer vel til å lure på om det er deg for hver person jeg ser der nå [emoji23]

Mye mulig det har time 08.30[emoji87] [emoji5] kommer vel til å lure på om det er deg for hver person jeg ser der nå [emoji23]

Hehe, samme her! [emoji12]Jeg har time 0930, så jeg får prøve å komme litt tidlig og følge med [emoji38]

Back
Topp