Time til oul

Snelafel

Andre møte med forumet
Mange her som har fått innkalling til oul? :) er straks 15 uker på vei og går å venter i spenning på brev :p

De to første svangerskapene fikk jeg brev etter ca en uke. Nå har det gått snart 3 uker siden jeg var hos fastlegen min.

Hadde håpet på time før ferietur :-D
 
Har vel en rekord nesten føler jeg, fikk brev i posten dagen etter at jeg var hos legen og hun søkte. :)
Jeg ville tatt en telefon og hørt om de har mottatt søknaden på sykehuset. Det kan jo ha skjedd en glipp.
 
Har allerede vært på oul her, da jeg var 18+0 (17+0 etter min regning)

Ville kanskje ringt og hørt med sykehuset om de har satt opp time. Kan ha skjedd noe i systemet
 
Hadde nok tatt en tlf dersom det har gått så lang tid. Mitt brev kom vel en uke etter henvisning.
 
Hadde nok ringt og purret litt :)
 
Mange her som har fått innkalling til oul? :) er straks 15 uker på vei og går å venter i spenning på brev :p

De to første svangerskapene fikk jeg brev etter ca en uke. Nå har det gått snart 3 uker siden jeg var hos fastlegen min.

Hadde håpet på time før ferietur :-D

Det er samme som meg. 15 uker nå og 2 1/2 uke siden jeg var hos fastlegen. Jeg har heller ikke fått noen innkallelse enda.
Hvis den ikke kommer i posten i morgen tenkte jeg å ringe.
 
Er i uke 15 jeg og og har ikke fått noe innkalling enda, fastlegen henviste meg dit allerede i uke 5 til fosterdiagnostikk, så vet ikke hvorfor jeg ikke har fått time til oul også, fastlegen mente det var unødvendig å sende henvisning to ganger. Men har en time der i morgen, så skal få ordnet time da :)
 
Ville ringt å purret! Tok 3 dager fra legen henviste til innkallingen lå i postkassen. Fikk time til oul når jeg er 18+1 :)
 
Mange her som har fått innkalling til oul? :) er straks 15 uker på vei og går å venter i spenning på brev :p

De to første svangerskapene fikk jeg brev etter ca en uke. Nå har det gått snart 3 uker siden jeg var hos fastlegen min.

Hadde håpet på time før ferietur :-D
Ring sykehuset å hør om de har fått papirene dine :) vis ikke hadde jeg purra på legen.
 
Tok 1 1/2 uke før jeg fikk time, ville ringt å purret om jeg var deg:)
 
Mange her som har fått innkalling til oul? :) er straks 15 uker på vei og går å venter i spenning på brev :p

De to første svangerskapene fikk jeg brev etter ca en uke. Nå har det gått snart 3 uker siden jeg var hos fastlegen min.

Hadde håpet på time før ferietur :-D


I dag er jeg 15+2 og jeg skal på oul 21 juli :)
 
Gå inn på min helse på helsenorge.no Der skal det stå om de har mottatt henvisningen.
 
Gå inn på min helse på helsenorge.no Der skal det stå om de har mottatt henvisningen.
Jeg får alle innkallinger elektronisk på helsenorge.no, men får en SMS i forkant om at innkallingen ligger der. Så har du fått elektronisk innkalling burde de også ha mottatt en SMS om det...
 
Jeg ringte legen idag og spurte. Fikk da beskjed om at jeg skulle inn på ul i uke 18 samme sted som jeg hadde tul (privat klinikk).

Trodde oul var på sykehuset jeg? Jeg som har misforstått?
 
Jeg ringte legen idag og spurte. Fikk da beskjed om at jeg skulle inn på ul i uke 18 samme sted som jeg hadde tul (privat klinikk).

Trodde oul var på sykehuset jeg? Jeg som har misforstått?

Jeg skal ha ordinær ultralyd på sykehuset hvor jeg skal føde i alle fall. Kanskje det er travelt på sykehuset så de kjøper seg inn hos det private for å få tatt unna i ferieavvikling?
 
Gå inn på min helse på helsenorge.no Der skal det stå om de har mottatt henvisningen.
Ikke overalt man har den muligheten. Jeg ser ingenting om jeg logger inn. Tror det kommer an på hvor man bor :)
med mindre de har oppdatert systemet nå nylig da?
 
Jordmoren satt med henvisningen i hånda da jeg ringte. Fikk time 25.juli, men da er jeg på ferie. Men hun var så snill og fikk skvisa meg inn 18.juli. Ble for lenge å vente til august sa hun.

Strax 16 uker nå, gleder meg til å se hvem som skjuler seg i magen :)
 
Tok ganske lang tid her også, så jeg ringte for å spørre og da fikk jeg vite når jeg skulle inn på UL :) Brevet lå i postkassen samme dagen som jeg hadde ringt, men det så jeg jo ikke før jeg kom hjem fra jobb :p
 
Back
Topp