Time til OUL

piekz

Betatt av forumet
Har dere fått time til ordinær ul?
Har fått der siste uke :)
Skal føde på riksen igjen og har OUL 28.01.
Fortalte det til mannen og han spurte bare "når har vi ultralyd hvor vi evtl kan se kjønn?"
Og jeg bare "ææh det er denne ul undersøkelsen"
Hvorpå han mente "i slutten av januar??? Det er jo snart! Tiden går fort!!"

Tror han er ikke helt innstilt på nr 2 ennå og må venne seg litt til til tanken å bli to barns far ;-)

Dere da? Fått fødeplass??

Har dere fått time til ordinær ul?
Har fått der siste uke :)
Skal føde på riksen igjen og har OUL 28.01.
Fortalte det til mannen og han spurte bare "når har vi ultralyd hvor vi evtl kan se kjønn?"
Og jeg bare "ææh det er denne ul undersøkelsen"
Hvorpå han mente "i slutten av januar??? Det er jo snart! Tiden går fort!!"

Tror han er ikke helt innstilt på nr 2 ennå og må venne seg litt til til tanken å bli to barns far ;-)

Dere da? Fått fødeplass??

ÅÅh så spennende :D her skal jeg til lege når jeg er 8 uker på vei og mest sannsynlig avtale alt da...:-)

Hvor langt er du på vei nå? Jeg har ikke vært på første lege kontroll engang jeg, skal dit 5 januar, da er jeg 14+3

Første legetime på torsdag. Da er jeg 8 +1. Blir vel enten søkt om plass enten da eller jordmortime i uke 11

Første legetime på mandag, er da 8+1... Her søker vi ikke om fødeplass - ikke så mange valgene her i nord:p
Time til oul pleier vi ikke få innkalling til før 14 dager før...

Så spennende at det er så forskjellig.
Jeg er 8+3 idag men har søkt meg selv til riksen. Er juli og ferieavvikling og mange skal føde i Oslo ;) så her ville jeg være tidlig ute!

Syns det er veldig kjekt å ha det på plass men når man ikke har så mange sykehusvalg så blir det jo litt anderledes :)

Skal til legen til mandag er da 8+2 om jeg har regna riktig. Er bare et sykehus her så ikke noen tvil om hvor jeg skal føde hehe jaja jeg har jo termin midt i ferien så kan jo hende jeg ikke er hjemme når den tid kommer men det får jeg se på formen.

Skal til legen neste torsdag, da er jeg 9+5. Da blir det sendt søknad til oul og fødesykehus, men blir nok samme som sist, ikke noe problem å komme inn der tror jeg ;)

Har ikke vært på første svangerskapskontroll engang. Skal om ca 2 uker og da er jeg en plass mellom 11-13 uker. Men er ikke så mange alternativer her heller, så slipper å søke :) Det er vel bare i Oslo og nærheten av Oslo som har mulighet til det?

Så spennende! :) det er virkelig ikke lenge til! Jeg har verken vært med lege eller jordmor enda så har ikke fått time :) og når det gjelder fødeplass er det bare det lokale sykehuset som er aktuelt.

Skal på første kontroll i morgen! Regner med at vi søker da... Vi har bestilt tidlig UL til 6januar, så håååper han klarer og se kjønn denne gangen også! Da er jeg 13uker på vei... Hvis ikke får vi bare vente til OUL som blir ca en mnd etter bare tenker jeg :D

Back
Topp