Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg skal 1 august, er da 16+4/5.
Tror dere dette er for tidlig? Reiser bort like etter etterpå så hvis d er for tidlig så må jeg vente til jeg er nærmere 19 uker...
Bekreftelse på fødeplass? Det har ikke jeg vært borti før, tror ikke man trenger det i tr.heim. Hadde ikke noe sånt med første ihvertfall, ringte bare til føden når jeg trodde det var noe på gang
Skal på første time hos legen på tirsdag, men håper på å da få en tidlig ul. (Selv om jeg allerede har vært på 2). Ellers blir nok oil i august en gang
Legen satte meg opp på time da jeg var på tidlig ul. Fikk time den 22. Juli. Er da 16+3, synes det var tidlig, men takket ikke nei Noen med erfaring rundt oul så tidlig?
Ja jeg var på ul i dag og skal på oul i uke 18!! Gleder meg stooort til det altså!! fikk ett lite blikk på nurket i dag og det var helt herlig!! Gled dere masse dere som må vente
Jeg var hos fastlege til første kontroll på onsdag, lørdag fikk jeg brev om oul, skal si de jobber fort
Fikk time 9.august er da 19 uker på vei, her innkaller de som regel i uke 19-20.
Men jeg må ringe å få bytta den til uka etter, har ferie akkurat den uka