Time til ordinær UL

Jeg skal 1 august, er da 16+4/5.
Tror dere dette er for tidlig? Reiser bort like etter etterpå så hvis d er for tidlig så må jeg vente til jeg er nærmere 19 uker...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tok 2-3 uker fra jeg var hos legen til jeg fikk innkallelse, skal 1 august, er da 18 uker :) ikke fått bekreftelse på fødeplass...

Bekreftelse på fødeplass? Det har ikke jeg vært borti før, tror ikke man trenger det i tr.heim. Hadde ikke noe sånt med første ihvertfall, ringte bare til føden når jeg trodde det var noe på gang :)

venter på lillebror/søster 25.01.14

I Oslo området søker en om fødeplass da det er flere sykehus å velge mellom :)

Jeg har pleid å få bekreftelse på fødeplass før hvertfall.. Født på Ahus :)

Tok 2-3 uker fra første kontroll til jeg fikk timeinnkalling til OUL i posten. Ble litt sjokkert over hvor raskt det gikk.

*Venter #2 i januar 2014*

Skal på første time hos legen på tirsdag, men håper på å da få en tidlig ul. (Selv om jeg allerede har vært på 2). Ellers blir nok oil i august en gang :)

Skal på ordinær ul 14 august, er da underkant av 18 uker :)

Eg fikk brev på fredag, fått time 3 september og er da i uke 19:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Legen satte meg opp på time da jeg var på tidlig ul. Fikk time den 22. Juli. Er da 16+3, synes det var tidlig, men takket ikke nei Noen med erfaring rundt oul så tidlig?

Skal til legen i måro og då skal ho søka oul til meg. Forrige gang var eg i veke 17.

Fikk brev i posten i dag! Ordinær UL 1. August :D

-Bruker BV app'en
-Termin 5. Januar 2014 ♥

Fikk brev i dag, 13.august! :) blir spennende.

Niklas 30.08.08 og lillesøster/bror påtur 04.01.14<3

Ja jeg var på ul i dag og skal på oul i uke 18!! Gleder meg stooort til det altså!! fikk ett lite blikk på nurket i dag og det var helt herlig!! Gled dere masse dere som må vente

• Liker
Reactions: H27
Jeg var hos fastlege til første kontroll på onsdag, lørdag fikk jeg brev om oul, skal si de jobber fort :P
Fikk time 9.august er da 19 uker på vei, her innkaller de som regel i uke 19-20.
Men jeg må ringe å få bytta den til uka etter, har ferie akkurat den uka :)

Fikk time 12 august. Er da litt over 18 uker.

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Back
Topp