Time til ordinær UL

Lykke

Flørter med forumet
Januarhula 2014
Er det mange som har fått time til ordinær ultralyd allerede? Når skal dere i såfall og hvor langt på vei er dere da?

Jeg har ikke vørt på første lege kontroll enda, legen sender inn henvisning til sykehuset da så får jeg brev derfra når det blir :) så alt mellom 17-20uker, i august en gang :)

venter på lillebror/søster 25.01.14

Jeg fikk brev for noen uker siden... Skal 12 august, er da ca 20 uker

Det ble sendt henvisning i går, så regner med å få innkallelse ila 2 uker. Det ble hvertfall mellom uke 18-20 fikk jeg beskjed om :)

-Bruker BV app'en
-Termin 5. Januar 2014 ♥

Jeg fikk med meg ny time når jeg var på tidlig UL :) Så slepte legen min å sende en til henvisning! ;) Skal 7.august, i uke 18+3 :)

Fikk brev i går, har fått time til oul 5. august, da er jeg akkurat 19 uker.. :)

Fikk brev i dag og ska på oul 15 august :)

Sendte henvisning til Ullevål på mandag, så venter svar om ikke så alt for lenge. Regner med at det blir i midten av august eller no :)

Skal på første svangerskapskontroll 4 juli, så da sender legen henvisning da. Regner med det blir i midten av august:)

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3

Skal til legen 24 juni, regner med at det blir sendt henvisning da, så tipper i løpet av august :)

Skal til legen 24 juni, regner med at det blir sendt henvisning da, så tipper i løpet av august :)

Samme dag som meg, håper i månedskifte juli-aug jeg da. Utålmodig;)

Regner med det blir i slutten av august, men har ikke vært hos legen ennå. Skal bestille legetime til mandag.

Hvor lang tid tok det før dere fikk innkallelse fra dere var hos legen? Fikk dere bekreftelse på fødeplass samtidig?

Back
Topp