Time til jordmor

Lilleaprilnurk

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Skal til min første time hos jordmor nå kl halv elleve. Kjenner jeg gruer meg litt :( Har hatt følelsen av at det ikke er liv i magen min ei stund nå :( Så litt spent på om vi kan høre hjertelyd.. Får jeg ikke hørt noe, kommer jeg til å bli hysterisk :(

Tenker det kommer til å gå kjempefint! :) Hvor langt er du på vei? Er ikke sikkert hun vil lytte enda, nettopp fordi mange nok blir redd hvis man ikke finner hjertelyden! Men det er helt vanlig at man ikke lytter etter den før i uke 15-16 :)

Helt ærlig, da hadde jeg bedt hun om å ikke lytte etter hjertelyden om du blir livredd om hun ikke finner den.. Det kommer selvfølgelig an på hvor langt på vei du er, men det er stor sjangs for å ikke finne den..

Helt ærlig, da hadde jeg bedt hun om å ikke lytte etter hjertelyden om du blir livredd om hun ikke finner den.. Det kommer selvfølgelig an på hvor langt på vei du er, men det er stor sjangs for å ikke finne den..
Signerer denne!
Min jordmor sa ho hadde flaks da ho fant hjertelyden hos meg i går. Og jeg måtte LOVE å ikke få angst dersom ho ikke fant den, for da ville ho ikke prøve heller! ;-)

Lettet!!!!! :) :) Fant hjertelyd me ein gang:) Og livmorveggen var ca én cm under navlen :) E knakk sammen å gråt da vi hørt hjerte slo :) Åguuuud no e e glad :) :)

Og hun mente at jeg snart ville kunne kjenne den lille siden hun fant hjertelyden så fort.. Ligger vel langt frem vil jeg tro :)

Ååå, herlig! :D

Jeg er 15+2 og har fått time kl 11 imorgen, så da lytter hun vel etter hjertelyd hos meg også. Skummelt!

Sent from my iPhone using BV Forum

Så herlig :D Nå tenker jeg du føler deg noen kg lettere :)

Skal til lege om 30 min og er 13 uker nå. Hadde vært kjekt å hørt hjertelyden, men er jo litt tidlig, pluss var på privat ultralyd sist mandag. Så da såg jeg hjertet som slo :-)

Som samboeren sa etter vi var inne : du kom inn å var 72kg, og kom ut 54kg :) Så ja,jeg føler meg mange kg lettere :) Nå skal jeg nok kunne klare å slappe av :) I neste uke skal jeg på oul :) Gleder meg ekstra mye nå :)

Ååå, herlig! :D

Jeg er 15+2 og har fått time kl 11 imorgen, så da lytter hun vel etter hjertelyd hos meg også. Skummelt!

Sent from my iPhone using BV Forum
Det vil jeg tro hun gjør ja :) Lykke til i morgen :)

Så hærlig å høre hjertelyden;)

Et spørsmål, målte jordmor symfysemålet ditt i dag? Skal til jordmor neste uke og er spent på om hun måler symfysemålet :)

Nei,hun målte ikke noe. Kjente kunn hvor livmoren var og lyttet til hjerte :) Mener hun målte sist gang jeg var gravid.. Men husker ikke riktig hvilken uke jeg var til henne første gang.

Back
Topp