Time OUL

Kommer ikke til å ringe lege før i januar for å begynne med kontroller og prøver, men ca slutten av mars vil en OUL bli gjort:happy:

Har enda ikke ringt legen og bestilt time, både fordi jeg fortsatt er så tidlig på vei og redd for og miste. Ikke minst så har det enda ikke gått opp for meg :happy:

Så gøy at dere har fått allerede! Jeg har enda ikke bestilt time engang haha! Tør liksom ikke. Hater å måtte ringe for å avbestille... så venter litt til så jeg føler meg trygg nok på at det skal holde :D

Har enda ikke ringt legen og bestilt time, både fordi jeg fortsatt er så tidlig på vei og redd for og miste. Ikke minst så har det enda ikke gått opp for meg :happy:
Så gøy at dere har fått allerede! Jeg har enda ikke bestilt time engang haha! Tør liksom ikke. Hater å måtte ringe for å avbestille... så venter litt til så jeg føler meg trygg nok på at det skal holde :D
Samme her :wacky: Jeg var tilogmed hos legen på fredag :p Men nevnte ikke lilleklump med ett ord :rolleyes:

Får man henvist til time på svangerskapskontroll?

Først blir det TUL her. Men bestiller ikke time før jeg er i uke 7.

Skal ha første vanlige svangerskapskontroll i uke 12. Da søker jeg om fødeplass og slikt.

Vil ikke ta ting for tidlig...

Ikke fått noen time enda :-) men regner med jeg får det når jeg skal på første svangerskapskontroll hos legen den 7.januar.

Regner med jeg blir satt opp når jeg skal på tul 20 jan

Ikke kontaktet lege enda, får gjøre det til uka tenker jeg.

Var på tul hos gynekolog i dag, og de satte meg da opp til oul den 18.03.20 :)

Fått oul 10.03.20! Måtte bestille en tidlig til neste fredag, ble så lenge å vente!

Fått oul 10.03.20! Måtte bestille en tidlig til neste fredag, ble så lenge å vente!

Når var du hos legen og søkte om OUL? Spent på hvor lenge jeg må vente før brev kommer i posten:woot: Har su fått fødeplass, eller tar det lenger tid?

Når var du hos legen og søkte om OUL? Spent på hvor lenge jeg må vente før brev kommer i posten:woot: Har su fått fødeplass, eller tar det lenger tid?

Jeg var hos jordmor 17. desember hvor jeg ble henvist til fosterdiagnostikk (jeg er over 38 år) og det ble søkt fødeplass. Brev fra sykehuset ang fosterdiagnostikk var poststemplet 20. desember og brev vedr OUL og fødeplass var stemplet 23. desember. Veit ikke om dette er vanlig praksis, men jeg ble i alle fall imponert over hvor raskt jeg fikk svar!

Back
Topp