Time hos jordmor?

Tiol

Gift med forumet
Juli13-jentene
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
❄️ Januargull 2023 ❄️
Har dere vært hos jordmor eller har dere fått time dit? :happy:
 
Sendte Mail på tirsdag da jeg ikke fikk svar på tlf.. men ikke fått svar på Mail heller så får prøve å ringe igjen idag.. tenker en time i løpet av de to neste ukene. Håper veldig på å høre hjertelyd igjen så jeg kan dele nyheten med ungene :Heartred
 
Sendte mail for 3 uker siden, har registrert meg og alt men ikke fått time, kommer til å gå til fastlegen min for det meste uansett for å få oppfølging på stoffskiftet og litt sånt diverse :)
 
Jeg skal dit den 18 sept.
Men har pratet med jordmor flere ganger i forhold til bekymringer.
Jordmor her har fulgt opp alle mine graviditeter, og hun er helt fantastisk, så jeg gleder meg til timen neste uke :)
 
Jeg har time om halvannen uke, da er jeg 11+0.
 
Skal første uken i desember. Da er jeg i uke 24.
Første kontroll tok jeg hos lege mtp blodprøver etc.
 
Ska til legen i uke 13, og tenker å bestille jordmortime etter der:) Greit å bytte litt mellom lege og jordmor føler jeg:) Med førstefødte gikk jeg kun til jordmor, og det var hun som var med på fødselen også. Det var veldig spesielt:love7
 
Jeg fikk time til onsdag allerede, 9+2. Men jeg har hatt SF i første svangerskap og siden jeg er sykemeldt ville hun ha med inn allerede da :happy:
 
Her i byen vil de helst ha de gravide inn før uke 10. Så jeg var i dag 8+3. Veldig fin samtale.
 
Sniker litt fra mai :p Har bestilt time til jordmor når jeg er 9+4 :Heartred Litt over 3 uker til, tiden går saaaakte.
 
Var hos lege onsdag. Var da 9+6. Han tok alle blodprøver osv. Jeg har time hos jm 2. Oktober. Her er det interkommunalt samarbeid som vil si at 3 kommuner deler på 1 jm. Så jeg bestilte for en stund siden for å ikke havne langt bak i køen
 
Jeg har første legetime på tirsdag. Jeg skal snakke med legen om angst for å miste igjen. Så får vi håpe jeg får en tul pga det. Etter jeg har vært hos legen skal jeg høre med jordmor om å få time der også.
 
Jeg har første legetime på tirsdag. Jeg skal snakke med legen om angst for å miste igjen. Så får vi håpe jeg får en tul pga det. Etter jeg har vært hos legen skal jeg høre med jordmor om å få time der også.
Det gjør du nok. Jeg fikk TUL via lege (privat) og også via jordmor pga MA i februar.
 
Back
Topp