Time hos Jordmor

mairo88

Betatt av forumet
Har nettopp bestillt time hos Jordmor, men glemte å spørre henne om det er vanlig at samboer er med på disse kontrollene. Hva mener dere?

Jeg var i dag, og gikk alene. Jeg vet ikke om noen i min omgangskrets som har hatt med sambo heller.. tror ikke det er så vanlig, i alle fall ikke her i bygda.
Jeg synes det var veldig greit å gå alene.. Det er også en del ting som er greit å snakke med JM om uten at sambo er der...
Men på den andre siden kan det vere fint å ha med sambo da, da han kanskje får et litt større innblikk i hva som faktisk skjer, og dere kan sankke med jordmor om ting sammen.

Her har eg kun hatt med sambo på ultralyd og fødsel![:)]

Det som er mest vanlig her, men om du ønsker å ha med mannen din...så er jo det bare flott[:)]

ORIGINAL: mamma til leah

Her har eg kun hatt med sambo på ultralyd og fødsel![:)]

Det som er mest vanlig her, men om du ønsker å ha med mannen din...så er jo det bare flott[:)]

Jeg og, har egentlig ikke noe behov for å ha han med heller, tror han bare hadde følt seg til overs uansett[8D]

Sist gang var han med på den første legekontrollen og ultralyd (+ fødsel selvfølgelig [;)]), blir vel det samme denne gang. Er helt opp til deg/dere hva som passer for dere [:)]

er hva dere ønsker selv. Er koselig å gå begge to vis han har mulighet.
Her blir det bare meg da sambo jobber, men ul skal han være med på[:)]

Tror de syns det er like normalt med og uten[:)]

ORIGINAL: Rappo

Tror de syns det er like normalt med og uten[:)]

hear hear [;)]

Back
Topp