Time hos jordmor ✨

Fikk time 7 Mars, da er jeg 10+2! Hun sa jeg skulle bestille en legetime før det også for å ta blodprøver.

Timen min ble utsatt med to uker så jeg har også time 7. Mars nå!

Litt upraktisk for trengte egentlig å prate med noen som kan dette, men men. Og hadde tenkt å bestille tidlig ultralyd etter jeg hadde vært der og pratet, så nå må jeg vurdere det helt selv (ønsket å ta 5 mars).

Sist gikk jeg kun til jordmor for oppfølging. Synes det var greit å gå til noen som kan så mye om svangerskap (min daværende fastlege var ikke akkurat helt oppdatert). Har fått legetime på mandag, og tror jeg skal få måle hcg da. Er litt usikker på om hcg’en øker siden strimmeltestene har stagnert helt, med en relativt svak teststrek. Venter til etter at jeg har fått svar på prøvene før jeg evt bestiller time hos jordmor

Har ikke fått ny fastlege etter ar vi flyttet, så her blir all oppfølging hos jordmor. Har første kontroll 25/2, da er jeg 9+2.

Veldig spent på første kontroll, vi har hatt 6 runder med IVF uten å lykkes, og så plutselig ble vi gravide halvannet år etter siste forsøk. Så dette var litt av et sjokk for oss. Hadde bearbeidet følelsene og forsonet oss med at vi var heldige som har ett barn. Så nå er det litt omstilling som skal til

Back
Topp