Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har valgt å gå til både fastlege og jordmor i mine to tidligere svangerskap. Dette fordi jordmor fokuserer mer på svangerskapet og baby, mens legen fokuserer mer på mor! Synes det var en fin kombo å gå til begge delerVet svært lite om dette, men tar dere første svangerskapskontroll hos jordmor eller lege? Hva er forskjellen? Helsesekretæren mente jeg skulle ha hos legen, så har time til det hos legen i starten av mars. Men når jeg leser på kommunens infosider så står det at man kan ta alle hos jordmor? Hva er i så fall best? Følte ikke legen var veldig god på graviditet, vil tro jordmødre er hakket mer engasjert..?Noen fordeler med å ta hos legen?
Samme herHar allerede kontaktet helsestasjonen og fått time med jordmor 4. Mars![]()
Morgenurin er eneste jeg kommer på at man må ta med til hver timeJeg har også fått time hos jordmor for første gang. Er det noe man må ha med seg til timen?
Bare god erfaring med å bare gå til jordmorBare 15 dager igjen til time hos jordmor, og kjenner jeg er mye roligere etter UL i gårHva tenker dere om å bare gå til jordmor og ikke lege (med mindre det er behov selvfølgelig)? Har ikke fastlege her jeg bor, så har ikke så mye valg, men husker jeg gikk annenhver gang til lege og jordmor med førstemann, og synes det var litt rot… mer enn urinprøve man må ta med seg?
Eg har igrunn kun gått til jordmor begge ganganeBare 15 dager igjen til time hos jordmor, og kjenner jeg er mye roligere etter UL i gårHva tenker dere om å bare gå til jordmor og ikke lege (med mindre det er behov selvfølgelig)? Har ikke fastlege her jeg bor, så har ikke så mye valg, men husker jeg gikk annenhver gang til lege og jordmor med førstemann, og synes det var litt rot… mer enn urinprøve man må ta med seg?