Time hos gynekolog (ultralyd)

Bird_24

Glad i forumet
Desemberglede 2015
Nå har jeg bestilt time til torsdag for ultralyd! Skal se lille mini for første gang! Var så glad fordi først sa hun de ikke hadde ledig time før i juni, men når jeg sa jeg var 9uker på vei fremskyndet hun det til torsdag 30.04. Er så glad og gleder meg så mye!
Noen andre som skal til gyn denne uka eller privat ultralyd? :D
Håper jeg får med meg bilder.. Var ganske dyrt, 900 kr :) men verdt pengene for å se at alt er bra tenker jeg! :)

Så gøy! Jeg skal også denne uka, på onsdag. Er hos gynekologen min, så gratis her, men får nok ikke den store gjennomgangen med bilder og greier som du får ;-) her er det bare en rask forsikring om at alt står bra til :-D

Nå har jeg bestilt time til torsdag for ultralyd! Skal se lille mini for første gang! Var så glad fordi først sa hun de ikke hadde ledig time før i juni, men når jeg sa jeg var 9uker på vei fremskyndet hun det til torsdag 30.04. Er så glad og gleder meg så mye!
Noen andre som skal til gyn denne uka eller privat ultralyd? :D
Håper jeg får med meg bilder.. Var ganske dyrt, 900 kr :) men verdt pengene for å se at alt er bra tenker jeg! :)
Så kjekt :-) jeg har bestilt tidlig ul 21 mai, da er eg uke 12.. Det koster meg 1400, men det er bare positiv omtale og eg har ikke tid å vente til oul... :-)

Bare jeg får karret meg til å bestille time skal jeg og. Får oppfølging av gynekolog, så koster ikke mer enn 58,- når jeg er gravid. :)

UL er så spennende, så bra du fikk time denne uka! :)
Jeg var i forrige uke og fikk sett lille Bønna på 4,3mm og hjerteslag. Tenk at en kan se det når de er så små, helt fantastisk!! Jeg får ikke mer oppfølging siden alt ser fint ut og jeg ikke har noen historikk med sa/ma, men jeg tror jeg må bestille meg en time rundt uke 12. Får liksom ikke senket skuldrene uten tror jeg..

Oi, mye forskjell i pris da :P skal jo dele med kjæresten så blir jo 450kr på hver men ja. Klarer heller ikke å vente som mange av dere andre. Gleder meg bare sånn til å høre hjerneslag og se den :P kjæresten er jo helt sikker på at det er tvillinger han :P så blir morsomt å se :) men jeg tror det bare er én til å begynne med :D

Oi, mye forskjell i pris da :p skal jo dele med kjæresten så blir jo 450kr på hver men ja. Klarer heller ikke å vente som mange av dere andre. Gleder meg bare sånn til å høre hjerneslag og se den :p kjæresten er jo helt sikker på at det er tvillinger han :p så blir morsomt å se :) men jeg tror det bare er én til å begynne med :D

Det måtte 2 MAer og 2,5 års prøvetid til for å få en sånn fin pris for min del, så det har sin pris på sin måte. :p Men det koster å gå privat, jeg personlig syns det er verdt det. :) Hadde jeg ikke fått det med egenandel hadde jeg lett betalt 100% av egen lomme for det :)

Jeg skal på privat ul i morgen :) koster 1200kr. Skal innrømme at jeg gruer meg veldig, er så redd for at det har gått galt igjen. Skal bli deilig å få det overstått ;)

Jeg skal på tidlig ul onsdag. Da er jeg 8+1 etter mine beregninger. Både gruer og gleder meg. Jeg stoler ikke på at jeg faktisk er gravid før jeg ser det selv

Det måtte 2 MAer og 2,5 års prøvetid til for å få en sånn fin pris for min del, så det har sin pris på sin måte. :p Men det koster å gå privat, jeg personlig syns det er verdt det. :) Hadde jeg ikke fått det med egenandel hadde jeg lett betalt 100% av egen lomme for det :)

Ja skjønner! Det er verdt pengene ja :) vil jo bare se at alt er bra :D de virket veldig hyggelige på kontoret og sekretæren spurte meg om mye allerede, om det gikk bra med meg, om jeg hadde vondt, hvor langt jeg var på vei osv. Hun jeg skal til er spesialist i fosterdiagnostikk også, så føler det er veldig betryggende :)

Ja man grugleder seg jo litt da :/ men blir godt å få bekreftelsen av en lege, selv om jeg såklart tenker at alt er heelt fint. Kjæresten er derimot mer på at han ikke helt tror det før han får se det! :P

Jeg skal på privat ul i morgen :) koster 1200kr. Skal innrømme at jeg gruer meg veldig, er så redd for at det har gått galt igjen. Skal bli deilig å få det overstått ;)
Hvordan gikk det?? Jeg skal selv i morgen Grugleder med veldig!!

Det gikk veldig bra :D så og hørte hjertet banke. Alle mål var bra. Den lille reka vår er nå 3 cm lang :p Hehe.
Lykke til i morgen! Kommer nok til å gå bra :) men skjønner godt at du grugleder deg.

Gratulerer Samboer sier jeg er negativ men tør liksom ikke helt å tro at det er sant og at alt er bra før jeg får se det.
Men krysser hvert ben i kroppen og håper!!

Gratulerer Samboer sier jeg er negativ men tør liksom ikke helt å tro at det er sant og at alt er bra før jeg får se det.
Men krysser hvert ben i kroppen og håper!!

Min samboer er helt lik og ber meg slappe av. Prøver jo det, men er ikke lett ;)

Min samboer er helt lik og ber meg slappe av. Prøver jo det, men er ikke lett ;)

Sånn er min samboer og! :rolleyes: Han har egentlig bedt meg holde meg unna googling og forum. Jeg har nemlig gått i kjelleren et par ganger allerede fordi jeg har lest for mye på nett og tror at noe er galt med knerten. :shy:

Sånn er min samboer og! :rolleyes: Han har egentlig bedt meg holde meg unna googling og forum. Jeg har nemlig gått i kjelleren et par ganger allerede fordi jeg har lest for mye på nett og tror at noe er galt med knerten. :shy:

Men det er sant det de sier om å lese alt som kan gå galt og Google etter alt og ingenting. Det er ikke smart :p blir bare bekymret!

så kjekt de gikk bra :happy: Hvar selv på ul i dag, gikk kjempe fint fikk ny time til uke 12 så håper alt står fint til da også :happy:

Hvor langt er dere på vei ved første UL? Har fått legetime i uke 10, og skulle gjerne også tatt en UL rundt da. Men man pleier vel ikke å få ta UL hos fastlege el? Vurderer å bare bestille UL også likesågodt samme uke, og skulle legen gjøre det kan jeg avbestille gyn... ;)

Var på tidlig UL i dag og er 7+2.
Den lille klumpen har det bare bra, og hjertet dunket som bare det Helt rart hvor mye mere ekte det blir etter å ha sett at det faktisk er noe som vokser inni deg

Back
Topp