Time hos gyn. 15 dpo?

Mars18oktober19

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
Hva i all verden kan han se så tidlig? Trodde jeg skulle få time om 3-4 uker så han fikk se om det satt på riktig plass men fikk time 15 dpo.. jeg som håpet jeg fikk time så jeg får sett hjertet
 
Tror ikke du ser noen ting, anna enn tykke slimhinner.. hcg må ha steget til mellom 1000-2000 for at man skal ha sjanse til å se noe etter hva jeg har skjønt..
 
Eller kanskje han bare vil jeg skal ta blodprøve? Får dukke opp å se hva ham sier.
 
Men siden du har time hos gyn og ikke fastlege, er det fordi du har vært gjennom fertilitetsbehandling?
 
Men siden du har time hos gyn og ikke fastlege, er det fordi du har vært gjennom fertilitetsbehandling?
Nei jeg var der i begynnelsen av mai da de mistenkte ex.u fordi jeg hadde så vondt. Men det eneste de fant var blod/væske. Så jeg fikk beskjed om å si fra neste gang jeg ble gravid. Også fikk jeg denne timen.
 
Nei jeg var der i begynnelsen av mai da de mistenkte ex.u fordi jeg hadde så vondt. Men det eneste de fant var blod/væske. Så jeg fikk beskjed om å si fra neste gang jeg ble gravid. Også fikk jeg denne timen.

Ja, nei.
Vi måtte nå ha tidlig ultralyd pga prøverør og for å sjekke at grividiteten var i livmoren. Men ikke så tidlig som 15dpo. Men men, du får nok de fornuftige svarene når du er der [emoji4]
 
Hun så ikke noe annet enn en tykk ettellerannet og nå venter jeg på å få svar på hcg, fikk hurtigprøve siden jeg var så nervøs! Lange 30 minutter å vente hehe
 
Trenger ikke være tvillinger, men flott stigning.
Regner med det var tykk slimhinne som ble sett. Vanskelig å se noe annet så tidlig.
 
Back
Topp