Hva i all verden kan han se så tidlig? Trodde jeg skulle få time om 3-4 uker så han fikk se om det satt på riktig plass men fikk time 15 dpo.. jeg som håpet jeg fikk time så jeg får sett hjertet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så rart. Blir sikkert helt bortkasta daTror ikke du ser noen ting, anna enn tykke slimhinner.. hcg må ha steget til mellom 1000-2000 for at man skal ha sjanse til å se noe etter hva jeg har skjønt..
Eller kanskje han bare vil jeg skal ta blodprøve? Får dukke opp å se hva ham sier.
Nei jeg var der i begynnelsen av mai da de mistenkte ex.u fordi jeg hadde så vondt. Men det eneste de fant var blod/væske. Så jeg fikk beskjed om å si fra neste gang jeg ble gravid. Også fikk jeg denne timen.Men siden du har time hos gyn og ikke fastlege, er det fordi du har vært gjennom fertilitetsbehandling?
Nei jeg var der i begynnelsen av mai da de mistenkte ex.u fordi jeg hadde så vondt. Men det eneste de fant var blod/væske. Så jeg fikk beskjed om å si fra neste gang jeg ble gravid. Også fikk jeg denne timen.
Hun så ikke noe annet enn en tykk ettellerannet og nå venter jeg på å få svar på hcg, fikk hurtigprøve siden jeg var så nervøs! Lange 30 minutter å vente hehe
De var 74 på tirsdag. Så gyn sa de burde ligge på 250. De lå på rundt 360 tror Jeg ( fikk litt sjokk så glemte tallet litt) blir det tvillinger nå da eller? HahahaVar HCG- nivåene bra? [emoji16]