Time hos GU...

Bare meg =O)

Betatt av forumet
Hei, etter flere år som prøvere så begynte vi i fjor med utredning. Tatt blodprøver, hsg-røngten og levert sædprøver. Alt er vist i skjønneste orden hos begge. I dag skal vi til GU for å få sendt papirene til Riksen, skal også ta blodprøver i dag for hepatitt som skulle være med papirene. Men... Hva burde jeg være forberedt til å snakke om eller spørre om i dag? Har jeg skjønt det riktig med at det er de på riksen som først vil evnt godkjenne og så blir vi satt opp time til forsamtale?

Riksen vurderer søknaden og så får dere komme til forsamtale om de mener at dere skal ha behandling. Det er ca 3 måneders ventetid på forsamtale nå ser det ut til. :)

Oi, 3 måneder... Er plutselig høst da jo :-) Så det er ikke så mye jeg trenger å forbedre meg på til GU i dag da? Er hun som sa at det var tid for det :-)

Oi, 3 måneder... Er plutselig høst da jo :-) Så det er ikke så mye jeg trenger å forbedre meg på til GU i dag da? Er hun som sa at det var tid for det :-)

Det står 5 måneder på nettet, men alle oss her inne som har blitt henvist nå i våres har fått timer etter ca 3 måneder. Så de jobber med å få ventelisten litt ned virker det som. :) Jeg ble egentlig henvist i januar, men det ble noe feil med henvisning så nyhenvist i februar, og var på forsamtale i mai og skal ha første forsøk i august.

Back
Topp