Time for kontroll og sprøytestart

Bubbly

ønsker meg en liten skatt
Har time i morgen for sprøytestart.
Må mannen bli med eller kan jeg dra inn alene? Hva er anbefalt?

Vi jobber på samme sted og vil helst ikke være borte fra jobb samtidig. Blir så mange spørsmål...

Jeg har dratt alene på alle timene bortsett fra uttaket. For oss har dette fungert veldig greit. Klinikken syns dette var uproblematisk, jeg forklarte jo hvorfor. Hvorfor: kjæresten min må ta hele uken fri for den ene timen, pga reisejobb.

Har time i morgen for sprøytestart.
Må mannen bli med eller kan jeg dra inn alene? Hva er anbefalt?

Vi jobber på samme sted og vil helst ikke være borte fra jobb samtidig. Blir så mange spørsmål...
Jeg dro alene, var på så mye kontroller at mannen ikke hadde anledning :) syntes man det er greit å være alene må ikke mannenvære med :)

De sa at eneste gangene mannen MÅ være med er forsamtalen og uttaket, resten er opp til oss.
Jeg har ikke muligheten til å ha med mannen på alt av kontroller, da han har en jobb hvor det er umulig å skaffe vikar, så det blir masse styr når han må ha fri fra jobb.

Jeg har også vært på alle kontroller alene. Han har bare vært med på uttak og innsett og evt. ettersamtale når forsøket har gått dritt:)

Ok, da var den saken klar hvertfall :)
Da blir det alene-tur på meg i morgen og de andre evt kontrollene.

Uff, så på lista jeg har fått fra Riksen. Er redd jeg må være mye borte fra jobb, og sjefen er ikke alltid like lett å ha med å gjøre...

Her var mannen med på forsamtale, uttak og innsett! må reise ett stykke inn til sykehuset så det ble mye fri for han å ta for å bli med på alle ul'ene

Back
Topp