Timberland mukluk eller sorell sko

Delia

Saman er ein mindre aleine
Desemberskatter 2016
Noen som vet hvor jeg kan få fatt i dem i str 39 i mørkebrune, eller sorell sine med lisser???

Ingen som har kjøpt eller sett slike sko i det siste????[;)]

Jeg har akkurat kjøpt Timberland skoa i mørkebrun fra nettbutikk, men ser nå at de bare har str 5 igjen, så det blir jo for lite til deg [>:]

ORIGINAL: Juni09April11

Jeg har akkurat kjøpt Timberland skoa i mørkebrun fra nettbutikk, men ser nå at de bare har str 5 igjen, så det blir jo for lite til deg [>:]

Ja så den!!![&o][&o][&o]

ORIGINAL: Delia

Ja så den!!![&o][&o][&o]

Er mange butikker som har hvite igjen da, om du er interessert i det [:)]

Ja så den!!![&o][&o][&o]

Er mange butikker som har hvite igjen da, om du er interessert i det [:)]

Hehe.. takk for tipset!!![:)] Det var kun brune som var interessant desverre!!!![>:][&o] Har sett de i andre farger ja, men VIL ha den mørkebrune!![;)]

Noen som vet hvor jeg kan få fatt i dem i str 39 i mørkebrune, eller sorell sine med lisser???

Jeg valgte Sorell og ikke Timberland, fordi T blir for lange når jeg sitter og kjører bil gitt.
Men Har Sorell i mørkebrune med lisser. Og de kjøpte jeg på Eurosko i Fr.stad. De hadde m.brune og lysebrune.
De solgte de på dna der og i Sarpsborg også. Vet ikke hvor du bor.. men de har her nede iallefall.

ORIGINAL: TonjeJenta

Jeg valgte Sorell og ikke Timberland, fordi T blir for lange når jeg sitter og kjører bil gitt.
Men Har Sorell i mørkebrune med lisser. Og de kjøpte jeg på Eurosko i Fr.stad. De hadde m.brune og lysebrune.
De solgte de på dna der og i Sarpsborg også. Vet ikke hvor du bor.. men de har her nede iallefall.

Uæhh... kan man bestille dem på nett kanskje????? Bor i Bergen!![:D]

Dytt[:D]

Har du vært på timbeland butikken og sett der?

Hadde mange når eg var der men det er en god stund siden no da.

Back
Topp