Tilvenning

pewsie

Forumet er livet
Siden lillegutt tar den Ortodent smokka, så har jeg bestemt meg for at i dag er en fin dag å begynne tilvenninga med å sove ute i vogna...

Nå har jeg akkurat fått han til å sovne i vogna ute på altanen.. Satt på babycallen, og nå venter jeg i spenning på å se hvor lenge dette varer [8|]

Ja, og de fleste sover jo lengere ute i vogna enn inne..
Han har hatet å ligge i vogna siden dag 1... Hadde en periode tidligere hvor jeg prøvde tilvenning.. Men etter 3 dager så ga jeg opp.. Det meste han hadde sovet da var 20 minutter og da hadde jeg vært ute 3 ganger å vugga på vogna...

Nå har han sovet i snart en halvtime [:D]

La netopp mi ut i vogna[:D] Så hu får sin goe lange kvil[;)] Så får mammen og gjrt resten av husarbeide før jul[;)]

Det ble med den ene halvtimen [8|]

Men men... Han havner uti der seinere også når han blir trøtt... Og i morgen, og dagen etter osv osv... Skal nok få det til å bli lengere...

Så bra at lillegutt tar ortodentsmokk! Han er den første jeg her hørt om som tar den smokken!

Til poenget: Jeg har en uåpnet pakke med de smokkene, hvis du vil ha den? Skal ikke ha noe for den altså!

Blir nok lengre hviler etterhvert skal du se. Skulle gjerne hatt William ute på terassen og, men har bare babycall med ledning på, så får ikke brukt den ute. Irriterende. Så har ikke fått prøvd det enda, bare sovet i vognen når vi har vært på tur.

Back
Topp