Tilvenning til kumelk etter fylte ett år?

Med guttongen så fekk han smaka på kumelk frå han va 8-9mnd, for då nekta han mme(slutta med pupp ved 3 mnd). Han får fremdeles ikkje kumelk kvar dag, men like da veldig god og magen reagere ikkje.

Med jentungen så spedde me ut flasko med mme meir og meir øve lang tid. Ho reagerte heller aldri :)
 
vi gir sandra melk til frukost og kvelds, så får hun vel sikkert i barnehagen også. Hun elsker det iallefall, og tilvenningen var vel.. ikke-eksisterende :p ga henne vel noen ganger melk isteden for mme når det var tomt og jeg ikke orket å stresse med å dra på butikken.
 
Her er ikke melk noen høydare.. Hun fyller munnen og åpner så det renner ut, gang på gang.
 
Wow koppene er geniale:)
Dattera mi skjønner ikke hvordan man drikker fra wow cupp. Jeg synes den er genial. Kjøpte den på xxl med en gang jeg leste hvor fornøyde dere er men..hun er ikke interresert fordi hun skjønner ikke at det kan komme noe ut fra den. Noe tips?
 
Dattera mi skjønner ikke hvordan man drikker fra wow cupp. Jeg synes den er genial. Kjøpte den på xxl med en gang jeg leste hvor fornøyde dere er men..hun er ikke interresert fordi hun skjønner ikke at det kan komme noe ut fra den. Noe tips?
Hm...vet ikke. Mine har bare fått den, lekt med den og undersøkt den. Jeg har også vist dem at det er vann inni, og drukket av den selv for å vise. Til slutt har de plutselig funnet ut av det:) det kommer nok!
 
Dattera mi skjønner ikke hvordan man drikker fra wow cupp. Jeg synes den er genial. Kjøpte den på xxl med en gang jeg leste hvor fornøyde dere er men..hun er ikke interresert fordi hun skjønner ikke at det kan komme noe ut fra den. Noe tips?
Ene gutten min skjønte det heller ikke med en gang, så jeg satte meg til å drikke av koppen med veldig tydelige suttelyder. Da skjønte han det :) Tvillingbroren skjønte det helt av seg selv.
 
Back
Topp