Tilvenning ny avdeling i bhg. og corona

Ja, det bør være mulig å få til en bedre løsning for HI

For oss er det uproblematisk å levere i døra slik de ber om, men spriting før porten hr vi fakisk ikke. Gul sone er det vel over hele landet nå, men tolkningen av det er noe ulikt

Ja, det tolkes nok forskjellig. Vi har fått beskjed om å ha med egen håndsprit og bruke det før vi åpner porten, så er ikke noe bhg har satt opp - selv om det ville vært praktisk :p men skjønner at det ikke er et egen håndsprit-til-foreldre-budsjett akkurat, hehe.
Pumpa som du får kjøpt på apotek 1 passer perfekt i brusholderen i bilen min, så der er den plassert :joyful:

Ja, det tolkes nok forskjellig. Vi har fått beskjed om å ha med egen håndsprit og bruke det før vi åpner porten, så er ikke noe bhg har satt opp - selv om det ville vært praktisk :p men skjønner at det ikke er et egen håndsprit-til-foreldre-budsjett akkurat, hehe.
Pumpa som du får kjøpt på apotek 1 passer perfekt i brusholderen i bilen min, så der er den plassert :joyful:

Prakrisk.

Har ei flaske i bilen jeg også, men den ligger nedi et rom og glemmes. Har en sånn bitteliten i veska også, men har aldri blitt oppfordret til å bruke den i bhg så har ikke tenkt på det. Før sommeren da vi slapp inn i garderoben var det krav om håndvask rett innenfor døra. Men nå er det bare ungene som slipper inn og derved vasker hendene. Jeg har rene hender hjemmefra, åpner porten så den tar jeg i, løfter jenta så hun får ringe på, leverer fra meg sekken til en ansatt, og gir jenta mi en kos.

Så tar jeg på porten igjen på vei ut, før jeg kjører til jobb og spiter meg rett innefor døra. Innefor, ikke utenfor. Og tar i døra for å åpne den.

Så helt ideelt er det ikke.

Gult nivå men ingen kjent smitte i kommunen på en måned så trolig går det bra

Vi har bord med håndsprit stående utenfor porten

Back
Topp