Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilke tilskudd tar dere? Tar noen av dere folsyre fortsatt etter uke 12?
Jeg drikker melk og tar tran, men har sluttet med folsyre. Tar kanskje en vitaminbjørn innimellom. Ellers prøver jeg å få i meg mye frukt og grønnsaker.
Ja! Eller, jeg fikk sterkere negler rett etter at jeg ble gravid. Har vel tatt folat i flere mnd før detNoen andre som merker at de får sterkere negler og fyldigere hår av Folat? Jeg har aldri klart å få lange negler tidligere. Knekker med ei gang. Men nå må jeg file og klippe de. Kan være tilfeldig, men det startet da jeg begynte med FolatKlager ikke.
Ja! Eller, jeg fikk sterkere negler rett etter at jeg ble gravid. Har vel tatt folat i flere mnd før det![]()
Vanlig å få fyldigere hår og sterkere negler når man er gravidNoen andre som merker at de får sterkere negler og fyldigere hår av Folat? Jeg har aldri klart å få lange negler tidligere. Knekker med ei gang. Men nå må jeg file og klippe de. Kan være tilfeldig, men det startet da jeg begynte med FolatKlager ikke.
Har også fått vanvittig sterke og fine negler! Tror det kommer av graviditeten, da jeg har gått på folat en stund men ikke merket noe før de siste 2-3 månedeneNoen andre som merker at de får sterkere negler og fyldigere hår av Folat? Jeg har aldri klart å få lange negler tidligere. Knekker med ei gang. Men nå må jeg file og klippe de. Kan være tilfeldig, men det startet da jeg begynte med FolatKlager ikke.