Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette er jo helt fantastisk! Vi hører til hos hausken og får ikke støtte til medisiner lenger. Jeg må rett og slett dra til Danmark for å kjøpe alle medisinene![]()
Så glad jeg fikk vite om dette! Jeg bruker store doser, så her er det vanvittig mye å spareDet er helt genialt! Vi har hatt råd til flere forsøk pga dette. Sparer virkelig masse penger. Jeg har ofte hentet litt ekstra så jeg har hatt til flere forsøk. Man betaler uansett en maks sumGreit å kontakte apoteket i forkant så se vet om dette. Det var flere steder vi var innom hvor de ikke visste om dette.
Er det Hausken på Lysaker dere skal til?
Så glad jeg fikk vite om dette! Jeg bruker store doser, så her er det vanvittig mye å spareVi hører til hos hausken på Lysaker ja, dere og?
Mener du at jeg bør kontakte apoteket i Danmark på forhånd? De visste ikke om det? Måtte du vise noe skriv/link el?
Er det lov å ta med så mye medisiner over grensen til Norge igjen?![]()
Sååå, deeeerfor mange jeg vet om foretrekker danmark.. hmm.. så hvis ikke de 3 forsøkene er nok i norge, så reiser man også til danmark? Faen da.. om man hadde visst det før![]()
Hvilket apotek har dere hentet ut på?Jeg har hentet medisiner der nå 3 ganger og se har fortsatt ikke sakt noe om antall ganger man kan hente ut. De kjenner oss alltid igjen og ønsker oss bare lykke til[emoji5]
Jeg har hentet medisiner der nå 3 ganger og se har fortsatt ikke sakt noe om antall ganger man kan hente ut. De kjenner oss alltid igjen og ønsker oss bare lykke til[emoji5]
Hvilket apotek har dere hentet ut på?
Jeg har sendt Mail til flere apotek i København og spurt om tilskuddsordningen, men samtlige har svart at det ikke gjelder for nordmenn. Sendte til slutt til svane apoteket i hjørring og der svarte de jammen at tilskuddsordningen gjelder for nordmenn på samme måte som for dansker![]()
Det er litt mer tungvint å reise dit fra Oslo, men med så mye penger å spare blir det tur på meg til uka![]()
Takk igjen for tips om ordningenSå rart at man ikke kan få det der! Mulig de ikke vet nok om ordningen. De er veldig hyggelig på det apoteketAlltid veldig hjelpsomme. Vi pleier å ta båten fra Larvik og så kjøre, ikke så langt fra Hirtshals. Blir ofte rimeligere den veien og.
Takk igjen for tips om ordningenSkal hente på torsdag! Om vi må gjennom flere forsøk får jeg medisiner gratis i Danmark i 12 mnd etter dette. Er så takknemlig
![]()
Tusen takkBare hyggelig[emoji4] Det har gjort at vi har råd til flere forsøk. Hjelper utrolig mye å spare så mye penger på medisinene. Masse lykke til med neste forsøk[emoji4]
Forstår jeg det riktig når dere tar med norske resepter til danske apotek og henter ut medisiner der?
Hva er prisforskjellen?