Tilrettelegging

Prestekragen92

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
*Aprilbaby 2018*
Hvordan er det med tilrettelegging på arbeidsplassen? :)

Er det noen som har trengt tilrettelegging enda? Hvordan tilrettelegging har du behov for? :)

Hvordan tar jobben dette? Noen som opplever problemer? :)

Min sjef er helt fantastisk :D
Han gjør alt for meg å jeg får styre mine egne dager :)

Jeg kan ikke belaste forene min for mye så jeg får sitte i kassen.
I tillegg har jeg bare halve dager å får alt lagt opp etter meg :D

Masse tilrettelegging her.
Hatt bedriftsjm. på jobben. Da var det møte mellom meg, henne og sjefen.
Har gravidstol som er veldig god for ryggen. Gravidpute for bekken og korsrygg.
Skal ta 2*10 hvil på sofa hver vakt. I tillegg tøyeøvelsene mine som jeg har fått av min fysioterapeut.

Kan ikke stelle han ene brukeren.
Kan ikke trille to av brukerne på tur.
Ikke bære store kasser med varer ned på lageret.
Bruke feiekost når jeg skal rydde masse leker, et tips jeg fikk med flere andre.
Også mer...

Sjefen er veldig grei på dette og ansatte. Får bare noen smil når jeg står med rompa i været og tøyer...men alle er veldig greie:D

Fått tilrettelagt til jeg skal begynne i jobb igjen 15.06. Da får jeg bare dagvakter (jobber skift til vanlig), også får jeg gjøre noe annet enn det jeg pleier å gjøre til vanlig slik at det blir mindre stressende. Skal jobbe 2 dager i uka ut svangerskapet :)

Jeg har heldigvis sluppet takket være en intern omorganisering som kom i grevens tid, så i steden for å be om det, kom det av seg selv :D slipper å ha brukersamtaler, slipper å ha det vi kaller akuttvakt og tar ting i mitt tempo og bare skriver vedtak på datan at the moment:) jobber som saksbehandler på NAV :p hehe

Jeg får den tilretteleggingen som kan gjøres egentlig. Jobber på et kundesenter, på telefon, og det er egentlig den eneste oppgaven jeg har, så så mye tilrettelegging er det jo ikke mulig å gjøre, men litt mildere krav, en stol å hvile fotene på når kroppen ikke er så god og litt mer frihet til å ta en ekstra pause hvis det trengs...og ingen turnus...så de prøver så godt de kan, men spørs om jeg må slenge inn håndkle snart og be om noen prosent sykemelding :)

Jeg har tilrettelegging, har ikke lov å løfte/forflytte mer enn 8 kg. Pga bekken og blødninger jeg har hatt.
Jobber i boliger med utviklingshemmede, og blir tilrettelagt med at min kolega må gjøre alt som har med løft/forflyttninger for meg. Dette fungerer for meg, selv om jeg får dårlig samvittighet. Det går jo utover bistandsbehovet til de andre brukerne, men jeg må tenke på meg denne gangen. Jeg har vært så lenge sykmld at jeg må nå være friskmldt 6 mnd før jeg kan ta ut ny sykemld, å da er jo jeg i permisjon.
Arbeidsgiver var vell ikke helt fornøyd med at jeg plusslig trengte tilrettelegging 2 uker etter at jeg ble friskmld fra forje "problem", men de er jo pliktig. Men de er fornøyd med at de klarer å ha meg i jobb :-)

Back
Topp