Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å du har så rett så rett. Vi er IA bedrift. De andre som har vært gravide har fått tilrettelegging. Men sjefen tar til seg det de andre klager på, så sånn hun la fram til meg så håper hun jeg sykemelder meg i stede for å tilrettelegge, pga det blir sååå mye ekstra på de andre... jeg ser ikke hvor problemer har vært siden jeg har vært en av de andre, men orker ikke baksnakkingen som kommer, og sure blikk. Så jeg jobber nå 60% for å klare jobbe som normalt!Å det har så mye å si om du har en ok sjef! De har plikt til å tilrettelegge for deg. Er det en IA bedrift så skal de jaffal det.
Men med meg, jobber i helseforetak, sjefen min flyttet kontorplassen min til en plass det var umulig å konsentrere seg. Satt der i et halvt år å fikk ikke gjort jobben min. Meldte det inn, uten respons. Så håper virkelig du har en grei arbeidsplass
Det dr ufattelig dårlig av arbeidsplassen! Tilrettelegging kan være så mangt, kommer ann på hvilken jobb du harÅ du har så rett så rett. Vi er IA bedrift. De andre som har vært gravide har fått tilrettelegging. Men sjefen tar til seg det de andre klager på, så sånn hun la fram til meg så håper hun jeg sykemelder meg i stede for å tilrettelegge, pga det blir sååå mye ekstra på de andre... jeg ser ikke hvor problemer har vært siden jeg har vært en av de andre, men orker ikke baksnakkingen som kommer, og sure blikk. Så jeg jobber nå 60% for å klare jobbe som normalt!
I know. Men jeg er i barnehage. Så skjønner jo at hvis jeg ikke kan løfte de minste osv så blir d mye på de 2 andre. Så jeg har bestemt meg for å Være i jobb så lenge jeg kan gjøre alt som jeg vanligvis skulle gjort ☺ og sjefen er enig! Er ikke med på turer der vi må ha tvilling vogner med pga bekkenet, men forløpig er d eneste form for tilretteleggingDet dr ufattelig dårlig av arbeidsplassen! Tilrettelegging kan være så mangt, kommer ann på hvilken jobb du har
Hva med opp på stor avdeling da?I know. Men jeg er i barnehage. Så skjønner jo at hvis jeg ikke kan løfte de minste osv så blir d mye på de 2 andre. Så jeg har bestemt meg for å Være i jobb så lenge jeg kan gjøre alt som jeg vanligvis skulle gjort ☺ og sjefen er enig! Er ikke med på turer der vi må ha tvilling vogner med pga bekkenet, men forløpig er d eneste form for tilrettelegging
Sa hun virkelig det??? Wow, en leder skal aldri oppfordre til sykemelding!Å du har så rett så rett. Vi er IA bedrift. De andre som har vært gravide har fått tilrettelegging. Men sjefen tar til seg det de andre klager på, så sånn hun la fram til meg så håper hun jeg sykemelder meg i stede for å tilrettelegge, pga det blir sååå mye ekstra på de andre... jeg ser ikke hvor problemer har vært siden jeg har vært en av de andre, men orker ikke baksnakkingen som kommer, og sure blikk. Så jeg jobber nå 60% for å klare jobbe som normalt!
Ja, hadde ikke forventet det som kommentar når jeg sa at jeg kommer til å slite med bekkenet. Flott det..Sa hun virkelig det??? Wow, en leder skal aldri oppfordre til sykemelding!
Jøss. Min leder ba meg finne en annen jobb hun. Koselig at!
Få bedriftjordmor på besøk! Hun er den beste til å tilrettelegge. . ☺ hun fikser hjelpemidler som er Jobb relaterte hvis du trenger d også.
Jeg jobber i Bergen kommune. Og da bare gir jeg beskjed til sjefen hvis jeg føler det er på tide med et møte ☺Bedriftsjordmord?
Aldri hørrt om.
Hvet du hvordan jeg får tak i dette i stavanger?