Tilig ul ikke noe, noen som har erfaringer???

Ja, er kjedelige greier [emoji53] men et jo bare naturens gang!
Ah, Okei. Hvor langt er du på vei? [emoji3]
Ja, er det. Men må inn til Stavanger for å fly på ferie, så hadde vært greit å se spira før vi reiste og [emoji847] men det bli nok ul 22 som planlagt og når vi kommer hjem, spent på kjønnet [emoji28][emoji254]
Jeg er 10+2, vil være 11+6 på neste ul.
Ser den :) Blir en fin start og en fin slutt på ferien da :)
 
Desverre endte det hele i MA, mistanke om xu og operasjon Heldigvis ingen xu. Ble utskrapning og hadde en cyste på ene eggstokken.. fin i fin i formen nå og sluttet og blø. Så nå får prøvingen starte igjen Andre gang jeg mister i MA på 6 mnd ... mista denne gangen presis 8 uker på vei.. livet er urettferdig noen ganger! Lykke til dere alle ❤️
 
Desverre endte det hele i MA, mistanke om xu og operasjon Heldigvis ingen xu. Ble utskrapning og hadde en cyste på ene eggstokken.. fin i fin i formen nå og sluttet og blø. Så nå får prøvingen starte igjen Andre gang jeg mister i MA på 6 mnd ... mista denne gangen presis 8 uker på vei.. livet er urettferdig noen ganger! Lykke til dere alle [emoji173]️

Så trist å høre[emoji22] sender en klem[emoji173]
 
Desverre endte det hele i MA, mistanke om xu og operasjon Heldigvis ingen xu. Ble utskrapning og hadde en cyste på ene eggstokken.. fin i fin i formen nå og sluttet og blø. Så nå får prøvingen starte igjen Andre gang jeg mister i MA på 6 mnd ... mista denne gangen presis 8 uker på vei.. livet er urettferdig noen ganger! Lykke til dere alle ❤️
Så forferdelig :( Ta vare på dere selv:Heartred
 
Desverre endte det hele i MA, mistanke om xu og operasjon Heldigvis ingen xu. Ble utskrapning og hadde en cyste på ene eggstokken.. fin i fin i formen nå og sluttet og blø. Så nå får prøvingen starte igjen Andre gang jeg mister i MA på 6 mnd ... mista denne gangen presis 8 uker på vei.. livet er urettferdig noen ganger! Lykke til dere alle ❤️
Så trist!:( Sender gode tanker og klemmer:Heartred
 
Så trist å høre. Eneste bra i det var at det ikke var exu hvertfall.
Masse lykke til.
 
Back
Topp