Tilhørighet

SMD

Gift med forumet
Himmelbarn
Desemberlykke2017
Vi har jo stort sett termin i desember mnd.
Hva gjør dere dersom babyen kommer i november eller januar.
Bytter dere "forum" plass eller holder dere her i desember?
 
her KAN hun komme i slutten av november, men har egentlig mine tvil på at hun kommer før tiden. Har likevel meldt meg mer og mer inn i novemberforumet siste dagene bare for å bli litt kjent med de i tilfelle det blir ei novemberjente, men det er her i desemberforumet jeg fører jeg "hører hjemme" :)
 
Jeg er medlem både i desember og januar. Har termin 5. januar. Umulig å si når han kommer :) Vanskelig å si hva jeg gjør etter fødsel, men som førstegangsfødene trenger jeg all hjelp jeg kan få hehe.. Synes også det er kjekt å lese litt om hva de nesten ukene kan by på av utfordringer :)
 
  • Liker
Reactions: SMD
Jeg vet at mini kommer i november iom at han kommer med ks, men holder meg mest her :)
 
  • Liker
Reactions: SMD
Har termin 27 desember, men JM sa jeg skulle forberede meg på fødsel allerede i uke 36. Holdt på å føde da sist, studier viser at slankeopererte ofte føder for tidlig, har mye nedpress og vonde kynnere. Så om hun skulle komme i uke 36, så er jeg i slutten av november :p er inne å snuser på november forumet. Men tror jeg kommer til å fortsette her inne om det skulle skje. Jeg har vært mest aktiv her og "kjenner" brukerne her best :)
 
  • Liker
Reactions: SMD
Vi har jo stort sett termin i desember mnd.
Hva gjør dere dersom babyen kommer i november eller januar.
Bytter dere "forum" plass eller holder dere her i desember?
Selv om jeg har termin 2 desember så tror jeg det er liten sjangse for November baby. :)
Kansje jeg henger litt begge steder om det skulle skje :)
 
  • Liker
Reactions: SMD
Jeg holder meg her uansett. Jeg har termin i desember, så da føler jeg meg hjemme her. Vil ikke bytte forum om gutten kommer i november. Det er jo dere jeg har blitt kjent med :)
 
Holder meg her selv om lille skulle kommet i morgen ;-) Ser ikke helt hvorfor en skal bytte. Finnes jo folk med forskjellig erfaring og meninger her. Så trenger en råd eller noe, vil en trolig kunne få svar her.
 
Jeg henger mest her og litt på januar. Har termin 1 januar men vet babyen skal ut i desember :)
 
Har termin 9.des, men jeg ble selv fødd seks uker før termin, mammaen min seks uker før, og resten fra 3 uker før.. Så klarer ikke se for meg at jeg går overtid(selv om det sikkert er jeg som ender opp med å være den første :p) Blir værende her uansett når hun kommer, tenker jeg:)
 
Har termin 7 januar, men fikk min første før termin :) Så da er eg både i desember og januar :) Blir nok værende i begge uansett når ho kommer :)
 
med termin 26. des kan jeg jo gå over til januar, men tror ikke det kommer til å skje.. krysser den broen når og hvis jeg kommer dit :)
 
Har termin 7nde desember, så kan lett føde i november ( er jo noe jeg håper på). Men det jeg lurer på er: Hvordan melder man seg inn i desemberforumet? :)
 
Med min termin på 31 des, så tror jeg nok at jwg går godt over tiden. Men jeg trives så godt her inne at jeg tror jeg blir en så lenge iallefall
 
Med termin nokså midt i desember, regner jeg med å føde i desember også. Uansett ville jeg nok fortsatt å være i desember. :)
 
Har termin 7nde desember, så kan lett føde i november ( er jo noe jeg håper på). Men det jeg lurer på er: Hvordan melder man seg inn i desemberforumet? :)


Du er hjertelig velkommen.
Skriv deg opp i termintråden og føl deg som hjemme :)
 
Har termin 20 desember så føler meg nokså "inni" måneden :) men jeg følger jo med på både november og januar fordi jeg syntes det er spennende, og det kan være andre temaer der som ikke tas opp her :)
Kommer nok uansett til å holde meg mest her uansett når nillegutt kommer
 
Back
Topp