Tilhører-spalte under profilbilde

mamma_mia_93

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Hei, jeg har snakket ett par ganger med tilgangsansvarlig som sa at hun skulle gi videre beskjed for å få endret "Vi som prøver" under profilbildet til "Januarskatt 2015" eller hva det het. Har ventet en god stund nå. Er det mulig å få endret det snart? Skulle vært slik at vi kunne valgt og endret det selv i en rullegardin på profilsiden vår! :)

Hei!

Det har jeg ikke hørt noe om..

På deg står det "Vi som prøver" fordi du er medlem av den skjulte gruppen. Når du blir medlem avJanuar 2015 sin skjulte gruppe så vil det stå banneren dems under bildet ditt.
For å fjerne "Vi som prøver" må du melde deg ut av gruppen. Dette gjør du ved å gi tilgangsansvarlig for den gruppen eller med beskjed.

Ha en fin dag :)

Hei!

Det har jeg ikke hørt noe om..

På deg står det "Vi som prøver" fordi du er medlem av den skjulte gruppen. Når du blir medlem avJanuar 2015 sin skjulte gruppe så vil det stå banneren dems under bildet ditt.
For å fjerne "Vi som prøver" må du melde deg ut av gruppen. Dette gjør du ved å gi tilgangsansvarlig for den gruppen eller med beskjed.

Ha en fin dag :)

Okey for det var henne jeg pratet med, og etter at jeg sendte den siste meldingen til henne for en stund tilbake fikk jeg aldri svar, men jeg trenger altså ikke den "vi som prøver" lengre, og jeg melder meg da ut ifra skjult forum på prøve-forumet. Kan evt du videre formidle det eller få tatt det bort? :)

Back
Topp