"Tilhører juli 2007" ticker

Turjenta86

Elsker forumet
Ser at det ligger flere å velge mellom på topptrådene, men jeg får det ikke til.
Kopierer adr til signatur"greiene" på profilredigering, men det kommer bare adressen og ikke logoen da jeg skriver innlegg?
Hva gjør jeg galt?
Står noe om å fjerne alle mellomrom, men det får jeg jo til

hmmmmmm.. hvor er det du limer inn den signaturen da?
Står jo ikke noe skrift eller noe i signaturen din nå mener jeg[8|]

Jeg har da skrevet tekst i signaturen min, er med den på hvert innlegg, sammen med tickeren.
Ville gjerne hatt sånn juli2007 ting i signaturen min også, men får det ikke til!

der må du lime inn bak det du allerede har skrevet

Kan man ikke ha både ticker, "født i"-ticker og signaturbilde? Får bare beskjed om at det er for mye jeg...[8|][&o]

[;)] Har drevet å snikt litt her jeg, så nå fikk jeg også endelig til[;)] hehe

men neiDA..!!
Er da vel på signatur jeg skal legge inn den adressen..?
Og jeg har da tatt vekk mellomrommene...
Var vist vanskelig dette

ORIGINAL: Ane81

Kan man ikke ha både ticker, "født i"-ticker og signaturbilde? Får bare beskjed om at det er for mye jeg...[8|][&o]

Du kan ta vekk det det står om url i koden til tickeren, men kopier hele greia først i tilfelle du tar vekk for mye[;)] Men er ikke sikkert det blir nok tegn da heller, spørs om du ikke må korte litt inn på Lille Ophelia kom til verden 07.07.07. også[&o] kan skrive  Ophelia 07.07.07 istede?

ORIGINAL: jessica86

men neiDA..!!
Var vist vanskelig dette

det som er feil nå er:

[img}http://img117.imageshack.us/img117/5087/cutout1br4.jpg[/img]
skal være en ][;)]

ORIGINAL: shannon

Du kan ta vekk det det står om url i koden til tickeren, men kopier hele greia først i tilfelle du tar vekk for mye[;)] Men er ikke sikkert det blir nok tegn da heller, spørs om du ikke må korte litt inn på Lille Ophelia kom til verden 07.07.07. også[&o] kan skrive  Ophelia 07.07.07 istede?

Takk takk, nå fikk jeg det til! [:D][:D][:D] (Måtte droppe hele 07.07.07-greia, men jeg ordner meg et nytt signaturbilde etterhvert, så det gjør ikke noe[;)])

Takk takk, nå fikk jeg det til! [:D][:D][:D] (Måtte droppe hele 07.07.07-greia, men jeg ordner meg et nytt signaturbilde etterhvert, så det gjør ikke noe[;)])

kjekt å være til hjelp![;)]

Nå klarte jeg å få sån ticker au å så moro. Men er det noen som vet om en ticker med Ole Brumm??

ORIGINAL: jessica86

men neiDA..!!
Var vist vanskelig dette

TUSEN TUSEN MILLION TAKK!!!

det som er feil nå er:

[img}http://img117.imageshack.us/img117/5087/cutout1br4.jpg[/img]
skal være en ][;)]

Back
Topp