Tilhører her jeg å...

Ja.. jeg var på tidlig u.l da jeg var 8 +2 på veg. Både så og hørte hjertet slå - den mest fantastiske lyden en kan høre..<3 Muligens stoppa hjertet å slå uka etter. Og så gikk det litt over 3 uker før jeg fikk en minimal blødning, men da skjønte jeg at dette ikke gikk. Kontakta legen umiddelbart da jeg bare måtte vite hva jeg hadde å forholde meg til, og under 3 timer etter jeg fikk blødningen hadde jeg vært hos både legen og gyn. på sykehuset som da tok en innvendig u.l. Det var ingen tvil ved umiddelbar sjekk. Så selv at den lille spiren som jeg få uker før hadde sett sprell levende var helt i ro. Gikk da gjennom en medikamentell abort samme kveld/natt..
så trist! Jeg har aldri mistet sånn, bare veldig kraftig mens noen dager forsent og regnet med at det var en SA. Da jeg var gravid med sønnen var jeg på UL i uke 8 og 10 pga blødninger, kan ikke forestille meg å måtte forholde meg til at den lille reka skulle forsvunnet fra oss. Håper at det går bra nå for oss alle!
 
Sniker fra juli, å vil bare gratulere deg :) vi var i samme termingruppe tidligere i år. Jeg hadde termin 26/2, men påvist ma 9+3. Krysser fingrene for deg denne gangen :) ja, for oss begge to ❤
 
så trist! Jeg har aldri mistet sånn, bare veldig kraftig mens noen dager forsent og regnet med at det var en SA. Da jeg var gravid med sønnen var jeg på UL i uke 8 og 10 pga blødninger, kan ikke forestille meg å måtte forholde meg til at den lille reka skulle forsvunnet fra oss. Håper at det går bra nå for oss alle!
Hadde ikke hørt om MA før jeg gikk gravid med min datter som blir 2 i februar. Men forsto jo fort at det må være den største skrekken av dem alle.. Det at kroppen "lurer" deg til å tro du fortsatt er gravid føles nesten som en ekstra belastning. Da er det på en måte bedre å begynne å blø, for å bli ferdig med det på den måten. Men nå har jeg ikke opplevd en SA, så skal ikke påstå noe om hva som er verst eller ei.. Det er ikke noe kjekt uansett hva som skjer.
Heldigvis skjer dette sjeldent, så i de aller fleste tilfellene opplever vi å få en herlig liten skatt etter 9 mnd. Og det skal skje for oss alle her nå <3
 
Sniker fra juli, å vil bare gratulere deg :) vi var i samme termingruppe tidligere i år. Jeg hadde termin 26/2, men påvist ma 9+3. Krysser fingrene for deg denne gangen :) ja, for oss begge to ❤
Tusen takk for det <3 Innmari koselig av deg å si.. Og gratulerer SÅ masse tilbake!! <3 Så stas å se at vi begge har fått en ny glede i magen... Hvor langt har du kommet nå? Og hvordan føler du deg i form nå?? Dette var virkelig kjekt <3
 
Tusen takk for det <3 Innmari koselig av deg å si.. Og gratulerer SÅ masse tilbake!! <3 Så stas å se at vi begge har fått en ny glede i magen... Hvor langt har du kommet nå? Og hvordan føler du deg i form nå?? Dette var virkelig kjekt <3
Takk for det <3 er 10+1 i dag :) så bankende hjerte 8+4. Skal inn igjen 12+5. Ingen ting blir offentlig eller virkelig før jeg får se bankende hjerte da også. Formen har vært både og, kjempekvalm men heldigvis ikke kasta opp. Å supertrøtt å ømme pupper. Akkurat samme som i juni/juli.. Så skummelt med samme symptomer. Hvordan går det med deg da? Formen bra?
 
Denne gangen skal det gå.... for oss begge - eller, for oss alle <3 Hvor langt har du kommet? Blir du å få tettere oppfølging?

Jeg har nå 5+5, ul blir 8+0 pga jula. Skulle egentlig i uke 7. ( ivf denne gangen)

Men siden jeg sist mistet etter jeg hadde vært på ul 8+4, der jeg fikk beskjed om at alv var i sjønneste orden, tørr jeg ikke å håpe så mye på lenge. ( det var ikke ivf)

Jeg får nok ikke ekstra oppfølging pga SA'en, men får det pga mitt siste svangerskap.


Denne gangen skal vi gå i 9 mnd, og få en velskapt baby i armene.
 
Velkommen og gratulerer!! Håper vi alle får gå tiden ut sammen


Har selv opplevd en MA i januar 13. Helt forferdelig! Vi hadde mistet foster men alt annet var inntakt.
 
Back
Topp