Tilhører her jeg å...

Lillegull-14

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Høsthjerter 2017
Julikulene 2020
... men blir å snoke litt før jeg blir aktiv. Skulle egentlig venta en liten skatt med termin 14/2, men fikk påvist MA i uke 12 i slutten av juli.. Av den grunn er det litt skrekkblanda fryd å se testen vise gravid igjen nå. Gleden er naturligvis kjempe stor da dette er veldig ønska, men klok av skade så holder jeg jubelen litt dempa... satser veldig på at jeg får følge dere hele vegen inn til august. Termin er 25 august her...
 
... men blir å snoke litt før jeg blir aktiv. Skulle egentlig venta en liten skatt med termin 14/2, men fikk påvist MA i uke 12 i slutten av juli.. Av den grunn er det litt skrekkblanda fryd å se testen vise gravid igjen nå. Gleden er naturligvis kjempe stor da dette er veldig ønska, men klok av skade så holder jeg jubelen litt dempa... satser veldig på at jeg får følge dere hele vegen inn til august. Termin er 25 august her...

Velkommen og gratulerer :) krysser fingrene for at det skal gå din vei denne gangen! <3
 
Gratulerer med spiren :-) Denne gangen må det bare gå bra!
 
Gratulerer! Håper alt går bra for dere denne gangen ❤️
 
Gratulerer og lykke til :smiley-bounce012
 
Gratulerer og håper at det går bra nå!
 
... men blir å snoke litt før jeg blir aktiv. Skulle egentlig venta en liten skatt med termin 14/2, men fikk påvist MA i uke 12 i slutten av juli.. Av den grunn er det litt skrekkblanda fryd å se testen vise gravid igjen nå. Gleden er naturligvis kjempe stor da dette er veldig ønska, men klok av skade så holder jeg jubelen litt dempa... satser veldig på at jeg får følge dere hele vegen inn til august. Termin er 25 august her...


Gratulerer, og velkommen. :)

Samme skrekkblandet fryd her også. Mistet i uke 10 sist, så tørr ikke juble for høyt.
 
Når dere har mistet relativt sent tidligere, har dere sett at det vært hjertelyd og sånn først og så er det blitt borte eller?
 
Tusen takk jenter, og tusen takk for støttende ord <3 Setter STOR pris på det :)
 
Når dere har mistet relativt sent tidligere, har dere sett at det vært hjertelyd og sånn først og så er det blitt borte eller?
Ja.. jeg var på tidlig u.l da jeg var 8 +2 på veg. Både så og hørte hjertet slå - den mest fantastiske lyden en kan høre..<3 Muligens stoppa hjertet å slå uka etter. Og så gikk det litt over 3 uker før jeg fikk en minimal blødning, men da skjønte jeg at dette ikke gikk. Kontakta legen umiddelbart da jeg bare måtte vite hva jeg hadde å forholde meg til, og under 3 timer etter jeg fikk blødningen hadde jeg vært hos både legen og gyn. på sykehuset som da tok en innvendig u.l. Det var ingen tvil ved umiddelbar sjekk. Så selv at den lille spiren som jeg få uker før hadde sett sprell levende var helt i ro. Gikk da gjennom en medikamentell abort samme kveld/natt..
 
Gratulerer, og velkommen. :)

Samme skrekkblandet fryd her også. Mistet i uke 10 sist, så tørr ikke juble for høyt.
Denne gangen skal det gå.... for oss begge - eller, for oss alle <3 Hvor langt har du kommet? Blir du å få tettere oppfølging?
 
Back
Topp